نویسنده: خدیجه توسلی دینانی

استان اصفهان سی‌اُمین «کنفرانس ملی هسته‌ای ایران» و «نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴» از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت جاری در اصفهان برگزار شد.
19 اردیبهشت 1403 - 10:00 ق.ظ

در سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران در اصفهان مطرح شد:

استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای احترام به حقوق ملت‌ها است

 یاقوت نیوز- سی‌اُمین «کنفرانس ملی هسته‌ای ایران» و «نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴» از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت جاری در اصفهان برگزار شد.

اجتماعی بیماری‌ خاص، ناشناخته‌ای پر از رنج
18 اردیبهشت 1403 - 9:11 ق.ظ

بیماری‌ خاص، ناشناخته‌ای پر از رنج

یاقوت نیوز- بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و نادر، واژه های غریبی نیستند، چرا که در زندگی پیرامونی خود با این گروه ها از افراد آشنا هستیم و حتی با این دست از بیماران زندگی می کنیم.

آموزش و پرورش به بهانه روز معلم؛ بازی، شادی و کودکی در متفاوت‌ترین کلاس درس
12 اردیبهشت 1403 - 9:00 ق.ظ

به بهانه روز معلم؛

بازی، شادی و کودکی در متفاوت‌ترین کلاس درس

یاقوت نیوز- اینجا یکی از متفاوت‌ترین کلاس‌های درس کشور است، کلاس درسی که از خستگی، تکرار و استرس برای دانش‌آموزان خبری نیست.

استان اصفهان خانه شیخ الاسلام
11 اردیبهشت 1403 - 11:00 ق.ظ

استاد زری بافی:

هنرمندان «زری بافی» اصفهان با مزایده خانه «شیخ الاسلام» بلاتکلیف‌ شده‌اند

یاقوت نیوز- یک استاد هنر زری بافی در اصفهان گفت: با مزایده خانه شیخ الاسلام هنرمندان هنر مهجور زری بافی بلاتکلیف شده‌اند.

سیاسی صدای انفجار در اصفهان ناشی از انهدام ریزپرنده‌ها بود
1 اردیبهشت 1403 - 3:01 ب.ظ

مسخره بازی ریزپرنده‌ها در آسمان نصف جهان

 یاقوت نیوز- فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان گفت: صدای شنیده شده انفجار در اصفهان، شلیک پدافند هوایی به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

سیاسی انتخابات 1402
12 اسفند 1402 - 8:00 ق.ظ

ملت ایران غيرت و اقتدار خويش را به رخ جهانيان کشيد؛

انگشت جوهری ایرانیان در چشم دشمنان و بدخواهان

یاقوت نیوز- انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت کردند.

استان اصفهان یکم اسفندماه، روز حماسه و ایثار شهر درچه
1 اسفند 1402 - 9:00 ق.ظ

یکم اسفندماه، روز حماسه و ایثار شهر درچه؛

قصه 19 ستاره از آسمان شهر شاهد نمونه کشور

یاقوت نیوز-یکم اسفند سالروز تشییع نوزده تن از شهدای دفاع مقدس در سال 1364 و ایام رحلت مرجع شیعیان آیت الله درچه ای و شهادت نواب صفوی به نام روز حماسه و ایثار شهر درچه نام گذاری شده است. شهر درچه در دوران انقلاب اسلامی بیش از ۵۳۰ شهید شامل ۱۲ سردار شهید، ۵ شهید روحانی، ۳ بانوی شهیده، ۷۰ شهید دانش آموز، ۱۹ شهید مفقود الاثر، ۶ شهید مدافع حرم و ۳ شهید مدافع امنیت و ۸۱۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اجتماعی
28 بهمن 1402 - 10:00 ق.ظ

استرس، بزرگ‌ترین دشمن تندرستی

یاقوت نیوز-استرس واکنشی طبیعی است که همه ما بارها و بارها تجربه‌اش کردیم. در بیشتر موارد زودگذر است و حتی احساس و واکنش‌های ما پس از آن بسیار بهتر و مثبت‌تر خواهد بود. اما گاهی در طولانی‌مدت همراه ماست و کم‌کم همراه با خود انواع اختلالات و بیماری‌ها را به ارمغان می‌آورد.