19 اردیبهشت 1403 - 2:25 ب.ظ

به زیستن اجتماعی حق همه مردم است

تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

یاقوت نیوز- بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تبلیغات رسانه‌ای در کشورمان در حوزه جوانی جمعیت برای فرزندآوری و ازدواج کم و محدود است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از روابط عمومی ستاد ملی جمعیت، نیلوفر هوشمند اظهارداشت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه ای است که در بین جوانان برای فرزندآوری می بایست تقویت شود.

وی با بیان اینکه از طرفداران ازدواج و فرزندآوری زیاد هستم، افزود: معتقدم زوجی که ازدواج می کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.

وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می کند، افراد هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می گیرند، افزود: افراد در خانواده در این شرایط از هم دور می شوند، افراد محتاط تر و ترس هایشان بیشتر می شود و به طبع از مسئولیت پذیری می ترسند، ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیری و مسئولیت پذیری دارد.

هوشمند اظهارداشت: ما تبلیغات رسانه ای هم در کشورمان برای فرزندآوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی طلبد مگر اینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.

وی یادآور شد: اکنون اگر در فیلم و سریال ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می کنند چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.

هوشمند با اشاره به نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته است، گفت: در این سریال قدری این فضا نشان داده می شود و در آن سنت شکنی شده است، تلویزیون یک رسانه مهم است و باید بیشتر در حوزه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه ها را بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر: 91036

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0