20 فروردین 1403 - 3:30 ب.ظ

تقابل زردپوشان لیگ برتری در برزیل ایران

یاقوت نیوز- طلایی پوشان رده چهارمی دیار زاینده رود پس از کسب تساوی در تبریز امشب باید مقابل زردپوشان قعر نشین آبادانی صف آرایی کنند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ سپاهانی ها که برای اولین برد سال به برزیل ایران سفر کرده اند، می‌دانند این مسابقه مثل بازی رفت آسان نیست که ۴ بر یک پیروز شدند چرا که نفت آبادان برای جلب رضایت هوادارانش به هر دری می زند تا بتواند مثل فصل گذشته در لیگ برتر بماند.
طلایی پوشان آبادانی که در خلق موقعیت آمار مناسبی ندارند و در گلزنی موفق عمل نمی‌کنند همچنان در فقر گلزنی به سر می‌برند. نفتی‌ها در ۲۱ بازی گذشته فقط ۱۵ گل را وارد دروازه حریفان خود کرده‌اند و با ۳۳ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارند. در سوی مقابل تیم سپاهان اصفهان با ۴۰ گل زده زهردارترین تیم لیگ است و فقط هفته گذشته مقابل تراکتور موفق به گلزنی نشد. البته نقطه قوت دو تیم خط میانی و وجود هافبک‌های میانی باتجربه است؛ جایی که نفتی‌ها با بودن طالب ریکانی و مصطفی احمدی برابر حریفان خود نمایش مناسبی داشتند و در آن سوی میدان هم سپاهان با حضور فرشاد احمدزاده و امید نورافکن بازیکنان آماده این روزهای سپاهان کمربند میانی خود را محکم کرده است.
سپاهان بازی های فشرده‌ای در فروردین ماه پیش رو دارد و باید پس از مصاف با صنعت نفت خیلی زود آماده دیدار عقب افتاده با ذوب آهن در نقش جهان شود؛ دیداری که در صورت پیروزی برابر نفت در آبادان می‌تواند آنها را به دو امتیازی صدر جدول برساند.
در آن سوی میدان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که در کنار تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، هوادار تهران و نساجی مازندران از تیم‌های پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر است در حالی امشب به کسب این سه امتیاز خانگی نیاز مبرم دارد که از سال ۱۴۰۰ تاکنون حتی یک امتیاز هم از سپاهان نتوانسته بگیرد و همیشه مقابل سپاهان بازنده بوده است. سپاهان در صورت برد در این بازی به بازی‌های پایانی لیگ امیدوارتر می‌شود تا شاید خود را به پرسپولیس و استقلال برساند یا حتی بتواند از تراکتور سبقت بگیرد.
ژوزه مورایس به دلیل دریافت دو کارت زرد در دیدارهای قبلی سپاهان و طبق آیین‌نامه سازمان لیگ در این دیدار محروم است و امکان حضور روی نیمکت یا نشست خبری را ندارد. سرمربی پرتغالی در دیدار معوقه هفته شانزدهم مقابل تراکتور و پرسپولیس کارت زرد دریافت کرده بود. این بازی از ساعت ۱۹:۱۵ و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر: 90058

نویسنده: : آررزو غفوری

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0