نویسنده: آررزو غفوری

فوتبال
12 اردیبهشت 1403 - 11:00 ق.ظ

اسدی به دنبال تکرار محبوبیت با گلزنی برابر پرسپولیس

یاقوت نیوز- اِل کلاسیکوی فوتبال ایران در حالی امشب بین تیم های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که طلایی پوشان دیار زاینده در اندیشه تکرار بازی رفت مقابل سرخ های پایتخت هستند.

فوتبال
2 اردیبهشت 1403 - 11:00 ق.ظ

سپاهان- ملوان، دوئلی برای کسب سهمیه

یاقوت نیوز- سپاهان بعد از برد دربی اصفهان و قرار گرفتن در رده سوم جدول در حالی به بندرانزلی سفر کرده که هوادارانش از این شرایط به شدت ناراحت و عصبانی هستند. آنها توقع داشتند در این فصل که ستاره های اسمی زیادی را جذب کرده اند به راحتی قهرمان لیگ شوند اما اکنون باید برای کسب سهمیه بجنگند.

فوتبال
29 فروردین 1403 - 12:00 ق.ظ

دربی اصفهان با بازیکنان غیر بومی

یاقوت نیوز- هفتاد و چهارمین دربی رسمی فوتبال اصفهان در حالی امروز و از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می شود که در ترکیب دو تیم هیچ بازیکن بومی وجود ندارد و بیم آن می رود با این همه امکانات فوتبال اصفهان به سرنوشت کشتی این استان تبدیل شود.

فوتبال
20 فروردین 1403 - 3:30 ب.ظ

تقابل زردپوشان لیگ برتری در برزیل ایران

یاقوت نیوز- طلایی پوشان رده چهارمی دیار زاینده رود پس از کسب تساوی در تبریز امشب باید مقابل زردپوشان قعر نشین آبادانی صف آرایی کنند.

فوتبال
15 فروردین 1403 - 3:00 ب.ظ

جدالی فرای دو قطبی فوتبال ایران

یاقوت نیوز- در دهه هفتاد و هشتاد به قدری حساسیت دربی بالا بود که جامعه به سمت دوقطبی شدن پیش رفته بود.

گفتگو
12 اسفند 1402 - 9:00 ق.ظ

دبیر سبک wkf کیک بوکسینگ اصفهان:

ورزش های رزمی دچار یک فسیل زدگی شده است

یاقوت نیوز- عضو شورای فنی کیک بوکسینگ اصفهان بر این باور است ورزش های رزمی دچار یک فسیل زدگی و سنت گرایی شده است و در کنار این معضل به مقوله جانشین پروری هم اهمیت نمی دهیم و به نوعی در این سالها درگیر یک چرخه باطل هستیم معضلی که ژاپن در سالهای گذشته با آن دست به گریبان بود و توانست خود را رها کند ولی چین هنوز شرایط مشابه ما را دارد.

فوتبال
3 اسفند 1402 - 1:04 ب.ظ

بازی قلبی بازیکنان مورایس در کینگدام آرنا

یاقوت نیوز- سپاهانی‌ها برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا امشب باید با اختلاف ۳ گل برابر الهلال عربستان پیروز شوند، در غیر این صورت با این رقابت‌ها وداع خواهند کرد.

فوتبال
28 بهمن 1402 - 8:00 ق.ظ

کار سپاهان مقابل الهلال سخت بود، سخت تر هم شد؛

وقتی خودمان را باور نداریم

یاقوت نیوز-الهلال با ثبت کامبک مقابل سپاهان توانست بردی ۳ بر یک را مقابل نماینده ایران در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به‌دست آورد. درست به همان سبکی که قطر در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا حسرت یوزهای ایرانی را ۵۱ ساله کرد.