2 اردیبهشت 1403 - 11:00 ق.ظ

سپاهان- ملوان، دوئلی برای کسب سهمیه

یاقوت نیوز- سپاهان بعد از برد دربی اصفهان و قرار گرفتن در رده سوم جدول در حالی به بندرانزلی سفر کرده که هوادارانش از این شرایط به شدت ناراحت و عصبانی هستند. آنها توقع داشتند در این فصل که ستاره های اسمی زیادی را جذب کرده اند به راحتی قهرمان لیگ شوند اما اکنون باید برای کسب سهمیه بجنگند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ سپاهانی‌ها اصلی‌ترین مدعی کسب سهمیه آسیایی هستند و با توجه به وضعیت امتیازی جدول، به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارند. اما چیزی که بیش از همه هواداران سپاهان را قبل از برگزاری این دیدار نگران کرده شکست های متوالی طلایی پوشان اصفهان مقابل ملوان بندر انزلی است. ملوان فصل گذشته با مربیگری مازیار زارع توانست در بازی رفت سپاهان که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول روی دور برد افتاده بود را با تساوی در انزلی بدرقه کند، اما نتیجه دور برگشت برای سپاهانی‌ها دردناک و فراموش نشدنی بود. آنها در فاصله سه هفته مانده تا پایان مسابقات تا دقیقه 87 از ملوان در ورزشگاه نقش جهان پیش افتاده بودند که گل سهیل فدارکار در دقیقه 87 آب سردی بر پیکر تمام سپاهانی‌های حاضر در ورزشگاه بود. پرسپولیس از این غفلت سپاهان نهایت استفاده را برد و در پایان جام قهرمانی بالای سر سرخپوشان رفت. در فصل جاری نیز ملوان برای مورایس و سپاهان با وجود تغییر در کادر فنی و حضور مهدی تارتار به جای مورایس همان حریف ترسناک بوده است و آنها بودند که اولین شکست فصل را در ورزشگاه نقش جهان به مورایس و شاگردانش با نتیجه عجیب 4 بر 2 تحمیل کردند تا سایر رقبا نیز متوجه شوند که سپاهان با وجود قدرت زیادی که در هفته‌های ابتدایی از خود نشان می‌داد، نقاط ضعف زیادی هم دارد.

در طرف مقابل هم ملوان در شرایطی آماده مصاف با سپاهان می‌شود که هفته گذشته مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و 3 امتیاز مهم را از دست داد. ملوانی‌ها نیز یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی هستند و برای ماندن در کورس باید از سد سپاهان بگذرند و همین امر به آنها انگیزه مضاعفی می دهد. لازم به ذکر است، این دیدار از حیث اینکه تراکتور در آخرین بازی خود شکست خورده بصورت ویژه برای شاگردان تارتار حائز اهمیت است. انزلی‌چی‌ها می‌توانند با کسب سه امتیاز خانگی به رده چهارم صعود کرده و امیدهایشان برای کسب سهمیه آسیایی را بیشتر کنند. حالا باید دید ملوان می‌تواند از این تعارف تراکتور و برتری خود بر طلایی پوشان دیار زاینده رود به بهترین شیوه ممکن استفاده کند یا نه.

کد خبر: 90505

نویسنده: : آررزو غفوری

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0