3 اسفند 1402 - 1:04 ب.ظ

بازی قلبی بازیکنان مورایس در کینگدام آرنا

یاقوت نیوز- سپاهانی‌ها برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا امشب باید با اختلاف ۳ گل برابر الهلال عربستان پیروز شوند، در غیر این صورت با این رقابت‌ها وداع خواهند کرد.

پس از شکست سه بر یک سپاهان در بازی رفت مقابل الهلال، عربستانی‌ها گام بلندی به سوی صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برداشتند، اما در فوتبال هیچگاه قطعیتی وجود نداشته است و هر احتمالی هرچند ضعیف وجود دارد. سپاهان در بازی رفت تا قبل از اخراج دانشگر بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و 10 ‌نفره شدن این تیم در نهایت منجر به پیروزی الهلال با گل‌های دقایق پایانی شد. همین نمایش خوب شاگردان مورایس در بازی رفت شاید عامل امیدواری سپاهانی‌ها برای خلق یک شگفتی در دیدار امشب باشد. البته لازم به ذکر است، سپاهان در حالی به مصاف الهلال می‌رود که با بحران عجیبی در خط دفاع روبه‌رو شده است. هادی محمدی همچنان به دلیل محرومیت در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند سپاهان را همراهی کند و محمد دانشگر نیز با توجه به اخراج در بازی قبلی، در این بازی محروم است. علاوه بر این دو، سپاهان در اقدامی عجیب محمد قربانی را هم به باشگاه اورنبورگ روسیه فروخت تا در عمل با دستان خالی به جنگ الهلالِ با همه ستاره‌هایش برود. در حال حاضر تنها سیاوش یزدانی به عنوان مدافع وسط تخصصی در لیست سپاهان حضور دارد و به غیر از او به نظر می‌رسد امید نورافکن زوج یزدانی در پست دفاع وسط باشد. سپاهان روی نیمکت هیچ مدافع وسطی نخواهد داشت که در صورت نیاز استفاده کند. با این حال سپاهانی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و باید با تمام وجود برابر تیم الهلال بازی کنند و  این دیدار  را با اختلاف ۳ گل برنده شوند و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان در پاسخ به سوالی درباره هواداران الهلال که قرار است در ورزشگاه کینگ‌دام حضور داشته باشند، گفت: درباره هواداران بخواهیم صحبت کنیم، من خاطرات بسیار خوبی اینجا داشتم و ما آمده‌ایم که با قلبمان بازی کنیم، نه اینکه مقابل فرد دیگری باشیم؛ آمده‌ایم که از فوتبال لذت ببریم. وی در مورد این‌که چقدر سخت می‌بینید بعد از باخت هفته گذشته مقابل الهلال، دوباره مقابل این تیم به میدان بروید، افزود: بازی‌های حذفی در این مرحله تنها دو مسابقه هستند. وقتی مقابل تیمی مثل الهلال بازی می‌کنیم که کیفیت بسیار خوبی دارد، کارمان آسان نیست، اما سوال من این است که چند بار بوده که در دنیا، یک تیمی دو یا سه گل عقب بوده و به بازی برگشته است؟! پس اگر یک بار این اتفاق افتاده، دوباره هم می‌تواند این اتفاق بیفتد.

عادل النقبی داور 42 ساله اماراتی قرار است برای نخستین‌بار در مصاف یک تیم ایرانی در قامت داور اول فعالیت کند که در نوع خود اتفاق جالب‌توجهی است. او در طول سالیان گذشته هیچ‌گاه نه در عرصه ملی و نه در عرصه باشگاهی برای تیم‌های ایرانی سوت نزده و حالا باید دید در اولین تجربه قضاوت او برای نمایندگان فوتبال ایران، سپاهان چه نتیجه‌ای را در جدال با الهلال عربستان کسب می‌کند.

کد خبر: 88257

نویسنده: : آررزو غفوری

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0