21 مرداد 1400 - 7:03 ب.ظ

نجفی عنوان کرد:

راه اندازی دانشکده معدن و زمین شناسی دانشگاه آزاد اصفهان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از تصویب تاسیس دانشکده معدن و زمین شناسی در واحد اصفهان(خوراسگان) در بیستمین نشست اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز، پیام نجفی گفت: بنابر مصوبه صورت گرفته در هیات امنای استان، دانشکده معدن و زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با مشارکت بخش خصوصی و در راستای تربیت نیروی متخصص بخش معدنی کشور تاسیس خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دانشکده با  مشارکت مجموعه اقتصادی، صنعتی کیمیا و با هدف توسعه صنعت و معدن و پرورش نیروی متخصص این رشته راه اندازی می شود، افزود: در تفاهم نامه صورت گرفته با این گروه سرمایه گذاری، علاوه بر راه اندازی این دانشکده، مشارکت هلدینگ کیمیا در طرح ملی پویش و اشتغال دانشجویان و پرداخت هزینه تحصیلی آنان تا پایان تحصیلات نیز مدنظر قرار گرفته و زمینه اشتغال دانشجویان رشته های مختلف فراهم خواهد شد.

نجفی تشکیل کارگروه های تخصصی متشکل از دانشگاه آزاد اصفهان و گروه سرمایه گذاری کیمیا در حوزه های متفاوتی مثل فرآوری سنگ و مشتقات آن، توسعه صنعت سنگ و همچنین صادرات سنگ را از دیگر مفاد این تفاهم نامه خواند.

 

103

کد خبر: 28964

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0