22 اسفند 1400 - 9:45 ق.ظ

با حضور مسئولان دانشگاه آزاد استان اصفهان:

از خدمات رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان تجلیل شد

پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد استان اصفهان، حجت‌الاسلام حسن عارضی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان و محمد باقری رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد استان با حضور در منزل حمیدرضا خدایی رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان، ضمن دیدار با وی، از خدمات ارزنده او در دوران تصدی مسئولیت در این واحد دانشگاهی تجلیل کردند.

به گزارش یاقوت نیوز،

پیام نجفی در این دیدار گفت: یکی از سرمایه های اصلی دانشگاه، نیروی انسانی خدوم و شایسته است و دانشگاه آزاد اسلامی به واسطه وجود این نیروهای جهادی بر خود می بالد.

وی افزود: در اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای حفظ و انسجام نیروهای خدوم دانشگاه، بر خود وظیفه می دانیم که به نحو مقتضی از تلاش‌های کارکنان و اعضای هیات علمی تقدیر و تشکر نموده و این دیدار برای ارج نهادن به سال‌ها تلاش دلسوزانه و متعهدانه و قدردانی از زحمات همکار عزیزمان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن عارضی مسئول نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان نیز ضمن تقدیر از زحمات خدایی در زمان تصدی مسئولیت در واحد گلپایگان خاطرنشان کرد: یکی از مباحث بسیار مهم در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در دهه اخیر، بحث توجه به سرمایه انسانی و اهمیت این عنصر مهم است زیرا سرمایه انسانی‌ست که باعث افزایش تولید و رشد اقتصادی کشورها می گردد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در سطح دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که بزرگترین سرمایه یک سازمان، نه نقدینگی و اموال آن، بلکه نیروی انسانی آن است و این شاخصه مهم است که می تواند باعث رشد و تعالی یک سازمان گردد.

حجت‌الاسلام عارضی افزود: در اسلام نیز به تکریم شخصیت افراد و لزوم پرداختن به شان و جایگاه اجتماعی ایشان تاکید شده و دین مبین معتقد است تکریم شخصیت نیروی انسانی در سازمان و پرهیز از نگرش ابزاری به افراد، موجب می‌شود آنان در فرآیند خدمت سازمانی، جایگاه انسانی خویش را بازیابند و از بروز حس بیگانگی با محیط کار و به وجود آمدن تضاد و تعارض بین منافع و اهداف فرد و سازمان جلوگیری شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سفارش مولا علی(ع) به سردار خود تصریح کرد: حضرت علی(علیه السلام) در نامه‌ای خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند: قلب خود را نسبت به کارگزاران و زیردستانت مملو از رحمت، محبت و لطف کن چون یا با تو برادر دینی اند و یا در آفرینش و خلقت، مانند و برابر با تو هستند.

گفتنی است حمیدرضا خدایی فارغ‌التحصیل مقطع دکتری تخصصی در رشته علوم دامی از واحد علوم و تحقیقات تهران است که از سال 1387 تا 1390 در سمت معاون پژوهشی، از سال 1390 تا 1392 در سمت معاون آموزشی و دانشجویی و از اردیبهشت ماه  1392 تا مردادماه 1400 به مدت هشت سال در سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان مشغول بوده که نهایتا پس از 13 سال خدمت صادقانه به درخواست وی بنا به تشخیص پزشک معالج مبنی بر وجود مشکلات جسمی و عوارض قلبی، از این سمت کناره‌گیری نمود.

از جمله اقدامات بارز وی در دوران مسئولیت می‌توان به ایجاد مقطع تحصیلات تکمیلی در 13 رشته گرایش، راه‌اندازی رشته پرستاری، ایجاد باغ‌های میوه در سطح دانشگاه و همچنین جذب چشمگیر کمک خیرین برای ایجاد فیبر نوری دانشگاه و تاسیس سالن مهارت‌های بالینی رشته پرستاری اشاره کرد.

کد خبر: 55080

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0