27 فروردین 1401 - 9:45 ق.ظ

پیام نجفی عنوان کرد:

وقوع اتفاقات اثربخش با انتصاب مدیرکل جدید مرکز حراست دانشگاه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، انتصاب محمد جواد فرهنگ به سمت مدیرکل جدید مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی را مبارک و منشاء اثرات مثبت و اثربخش در دانشگاه خواند.

به گزارش یاقوت نیوز،

پیام نجفی در این مراسم که با حضور مسئولان عالی رتبه استانی برگزار شد گفت: محمدجواد فرهنگ از برجسته ترین نیروهای دانشگاه باتجربه‌ای ۲۹ ساله است که همواره فراتر از مسئولیت خود در جایگاه حراست، نقش معلمی و مربیگری برای سایرین داشته و بستر رشد بسیاری از همکاران را با روش های منحصر به فرد خود فراهم می‌کرد.

وی با تقدیر از انتخاب شایسته دکتر طهرانچی در خصوص انتصاب مدیرکل جدید مرکز حراست دانشگاه بیان کرد: خدا را شاکریم که تجربه گرانقدر مدیرکل سابق حراست دانشگاه آزاد اصفهان در جایگاهی خطیر تر و در سطح ملی به کار گرفته خواهد شد و رجاء واثق دارم که این انتصاب، یک اتفاق پربرکت و منشاء اثرات مثبت و مبارک در دانشگاه آزاد خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: هرچند دوری از مهره‌های ارزنده و کارگشا همچون آقای فرهنگ برای ما آزاردهنده است، ولی خوشحالیم که جانشین وی نیز همچون خود او مدیری کارآمد و دلسوز است و در راه تعالی دانشگاه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود.

نجفی، صداقت، تدین، تخصص و تلاش بی وقفه و بدون چشم داشت را از خصوصیات بارز مدیرکل جدید حراست این واحد دانشگاهی خواند و خاطرنشان کرد: امیدوارم با شناخت دقیقی که مدیرکل جدید حراست واحد به واسطه سال‌ها تجربه و حضور در پست‌های مختلف دانشگاه از بدنه مجموعه دارند، مسیر موفق و موثر مدیر کل سابق را با قدرت و قوت ادامه داده و شاهد رشد و تعالی بیش از پیش دانشگاه باشیم.

در پایان این مراسم، از سه دهه تلاش مستمر محمد جواد فرهنگ مدیر کل سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با اهداء لوح یادبود تجلیل و حکم انتصاب علی حنایی نژاد به عنوان مدیرکل جدید این اداره به وی اعطا شد.

کد خبر: 69204

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0