6 اردیبهشت 1403 - 2:18 ب.ظ

معاون وزیر علوم:

رشد علمی و دستیابی به مرزهای دانش، گفتمان محوری انقلاب اسلامی است

یاقوت نیوز- معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پس از انقلاب اسلامی نگاه به علم و فناوری توسعه و گسترش یافت زیرا رشد علمی و دستیابی به مرزهای دانش گفتمان محوری انقلاب اسلامی است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و آیت الله رضا رمضانی دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) در دیدار با وزیر امور خارجه ونزوئلا در این کشور در خصوص تحولات جغرافیای سیاسی و موازنه قدرت در منطقه و جهان و نقش موثر ایران در این تحولات و ضرورت تقویت تبادلات علمی و فناوری و استفاده از تجارب موفق ایران در این زمینه به گفت و گو و مذاکره کردند.

عبدالحسین کلانتری در این دیدار به رشد و ارتقای جایگاه علمی ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی نگاه به علم و فناوری توسعه و گسترش یافت زیرا رشد علمی و دستیابی به مرزهای دانش دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی یادآورشد: اکنون این رشد علمی تا جایی پیش رفته که در تمام مناسبات و جایگاه های علمی جهان، نام ایران می درخشد.

معاون وزیر علوم با تاکید بر اجرایی سازی تفاهم نامه های منعقد شده و افزایش تبادلات علمی افزود: باید شرایط همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه های دو کشور فراهم و تسهیل شود.

 

رشد علمی و دستیابی به مرزهای دانش، گفتمان محوری انقلاب اسلامی است

 

پیروزی اخیر ایران در تنبیه اسرائیل قلب تمام عدالت‌خواهان را شاد کرد

وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و تصریح کرد: ایران همواره حامی حق و مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده است.

ایوان خیل پینتو ضمن تبریک پیروزی اخیر ایران در تنبیه اسرائیل گفت: این موفقیت قلب تمام عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

بر اساس آموزه‌های ادیان ابراهیمی باطل رفتنی است

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) نیز در این دیدار ضمن تاکید بر عدالت و حق جویی به عنوان جوهره مشترک تمام ادیان ابراهیمی، اعم از یهودیت، مسیحیت و اسلام تصریح کرد: بر اساس آموزه های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

آیت الله رضا رمضانی به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل بیت پرداخت و گفت: ظلم ستیزی جوهره همه ادیان ابراهیمی است و نقش محوری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه کنونی در تقویت جبهه حق و ظلم‌ستیز کاملا آشکار است.

وی جهان امروز را تشنه عدالت و معنویت معرفی و اذعان کرد: بر پایه همین موضوع است که جریان مقاومت فراتر از مرزهای ایران، در مقیاس منطقه‌ای و جهانی تقویت و فراگیر شده و با وجود خواست دولت های مستکبر، دل های مردم جهان را تسخیر کرده است.

کد خبر: 90725

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0