رشد ۴۷ درصدی جذب منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان

در بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان ۵۴ درصد افتتاح حساب‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود که این میزان با در نظر گرفتن افتتاح حساب‌های گروهی سارزمانها به ۹۹ درصد می‌رسد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران که به مناسبت ۲۲ آذر شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به میان خبرنگاران آمده بود با بیان این مطلب، به تشریح فعالیت‌های انجام شده در یک سال اخیر پرداخت و گفت: همکاران ما در بانک قرض الحسنه مهر ایران در یک سال گذشته همه تلاش خود را برای ارائه خدمات رسانی حداکثری به مشتریان به کار بسته‌اند.

رضا اسفندیاری توسعه خدمات الکترونیک، بهینه سازی شعب و جانمایی آنها در سطح استان، ایجاد فضای مناسب در شعب به صورت فیزیکی، توسعه زیرساخت‌های الکترونیک و … را از جمله اقدامات برشمرد و افزود: سیاست بانک قرض الحسنه مهر ایران آماده سازی عملیات بانکی بدون حضور مشتریان در بانک بوده، ولی ما شعب خود را نیز حفظ و روی جانمایی آنها در محل مناسب کار خواهیم کرد.

وی با اشاره به بخش تسهیلات اظهار داشت: امروز درخواست تسهیلات مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان ۶۴ درصد بدون حضور مشتری بوده که البته هدف گذاری ما در این بخش ۵۰ درصد بوده است. این در حالی است که درخواست تسهیلات بدون حضور مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران در کشور ۶۰ درصد می‌باشد و استان اصفهان از این نظر در کشور، مقام اول را داراست.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان می‌گوید:۲۰ درصد تسهیلات ما برای مشتریان بدون ضامن بوده، که با روش اعتبارسنجی صورت می‌گیرد.

اسفندیاری از فعالیت چک و سفته الکترونیک در بانک قرض الحسنه مهر ایران برای دریافت وام در استان اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر در بانک قرض الحسنه مهر ایران در کشور 15 میلیون مشتری دارد که از این میزان شش میلیون حساب افتتاح شده، فعال است .

البته از این میزان ما در بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان بیش از یک میلیون مشتری داریم که ۵۰۰ هزار حساب افتتاح شده هم اکنون فعال است وروزانه با حسابهای خود عملیات بانکی انجام می دهند.

وی استقبال مردم استان اصفهان در زمینه توسعه زیرساخت الکترونیک و سهولت دسترسی به این بانک را شگفت انگیز دانست و گفت: زیرساخت‌های الکترونیک لازم برای ارائه کامل خدمات الکترونیکی به مشتریان خریداری شده و روزانه  بانک در حال تطبیق شرایط بانک با مشتریان می باشد.

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان گفت: در جذب منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در کشور با ۲۴۲ همت با رشد ۵۴ درصدی مواجه بوده که در این مقطع زمانی بسیار شگفت انگیز است و در حقیقت سهم بانک قرض الحسنه مهر ایران در کشور دو و نیم درصد و در استان اصفهان حدود 5 درصد می‌باشد و این نشان از استقبال بی‌نظیر مردم از بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با توجه به در نظر گرفتن زمان تاسیس آن دارد.

اسفندیاری منابع جذب شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان را هفدو نیم همت (هر هزار میلیارد تومان یک همت) خواند و گفت: ما در این زمینه ۴۷ درصد رشد داشته و داریم.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان ادامه داد: چهار طرح

اعتبار در حساب جاری، کالا کارت، مهریار و سفر کارت را برای مشتریان را به اجرا درآوردیم که طرح اعتبار در حساب جاری برای کسبه و صنوف، کالا کارت برای استفاده از خدمات تولید داخل، مهریار برای شرکت‌های دولتی و سازمان‌هایی که حقوق کارکنان آنها از طریق این بانک در استان به حساب آنها واریز می‌شود که هم اکنون ۲۰۰ شرکت دولتی و غیردولتی و سازمان با ۴۰ هزار نفر از این طرح در استان استفاده می‌کنند و رونمایی از سفر کارت به منظور رونق گردشگری و یا سفر عادی برای مردم در نظر گرفته شده و میزان آن 100 میلیون تومان با هر نفر می باشد ، که مشتری با توجه به شرایط در نظر گرفته شده تصمیم گیری می‌کند.

اسفندیاری گفت: در چهارمین کمیته هماهنگی اجرای قانون حمایت از معلولین که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد بانک قرض الحسنه مهر ایران کشور، ۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای حمایت از معلولین اختصاص داده و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات در جهت ایجاد اشتغال، توانمندسازی معلولین و افراد تحت پوشش مصوب گردید.

همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران در کل کشور ۲۳ هزار وام قرض الحسنه با رقم ۱۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده است.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان می‌گوید: تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد ۱۱۸۷ فقره با ۱۳۴۰ میلیارد ریال، اشتغال بهزیستی ۲۹۰ فقره با ۳۲۶ میلیارد ریال، بنیاد برکت ۳۰۶ فقره با رقم ۳۸۴ میلیارد ریال، مشاغل خانگی ۱۸۷ فقره ۱۵۰ میلیارد ریال و در بخش ازدواج و فرزندآوری به ترتیب ۲۵۰ پرونده با ۴۷۲ میلیارد تومان و ۵۱۰ فقره با رقم ۲۷۷ میلیارد ریال در استان اصفهان پرداخت شده است.

کد خبر: 85398

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0