30 شهریور 1402 - 11:30 ق.ظ

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در همدان برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در همدان خبر داد و گفت: این‌نمایشگاه در راستای دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان برگزار می شود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان، سرهنگ کامران کریمی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری «نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت» خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به عنوان دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در همدان برگزار می‌شود.

وی در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه افزود:  دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان بوده و هدف از برگزاری آن توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و انتقال روحیه جهاد و مقاومت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار ناشرانی از سراسر کشور که در حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب فعالیت دارند، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه برای همه سلیقه‌ها و همه سطوح علمی کتاب به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: علاوه بر خانواده‌ها، کتاب‌هایی ویژه کودک و نوجوان نیز در این این نمایشگاه وجود دارد.

کریمی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، افزود: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از روز شنبه ۱۵ مهر تا روز جمعه ۲۱ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برپا است.

وی خاطر نشان کرد: ناشران سراسر کشور که در حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب منتشر می‌کنند، می‎توانند تا چهارم مهرماه ۱۴۰۲با مراجعه به سامانه ketab.ir  برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت ثبت‌نام کنند.

 

 

کد خبر: 81487

نویسنده: : منیژه فرهان پور

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0