17 اردیبهشت 1403 - 9:05 ب.ظ

علی ترکمان، سرپرست زندان مرکزی همدان شد

یاقوت نیوز- کمیته منابع انسانی زندانهای استان همدان امروز با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد و با انتصاب علی ترکمان به عنوان سرپرست زندان همدان موافقت شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، کمیته منابع انسانی زندانهای استان پس از بررسی گزینه های احتمالی، مسئولیت سرپرستی زندان مرکزی این شهر را به علی ترکمان واگذار کرد.

علی ترکمان سابقه حضور در بخش های مختلف زندانبانی را در پرونده دارد و همواره در طول دوران خدمت از کارکنان توانمند و متعهد زندانهای استان بوده است.

غلامرضا اعتمادیان معاون اداری مالی زندان‌های استان در جلسه تکریم و معارفه مدیر زندان همدان گفت: زندانبانی کاری سخت و طاقت فرساست که نیازمند همکاری، مشارکت و روحیه جهادی است.

وی افزود: جابجایی مسئولیت ها و چرخش کارکنان در موقعیت های مختلف سبب ایجاد انرژی مضاعف در مجموعه و پویایی سازمان می‌شود.

معاون اداری مالی زندانهای همدان در این مراسم با اهداء لوح سپاسی از تلاش‌های رضا شیرمحمدی مدیر سابق زندان مرکزی همدان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم که در سالن جلسات زندان مرکزی و با حضور مسئولین ستادی و کارشناسان زندان مرکزی برگزار شد غلامرضا اعتمادیان ابلاغ سرپرستی زندان مرکزی را که به امضای مدیرکل زندانهای استان رسیده بود به علی ترکمان اهداء و برای وی و سایر همکاران در تحقق اهداف متعالی زندانبانی اسلامی آرزوی توفیق کرد.

کد خبر: 90978

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0