3 دی 1402 - 11:37 ق.ظ

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان :

واگذاری دبیرخانه بخش فیلم و هنرهای نمایشی چهل و دومین مسابقات فرهنگی هنری امید فردا  به همدان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از واگذاری دبیرخانه بخش فیلم و هنرهای نمایشی چهل و دومین مسابقات فرهنگی هنری امید فردا (ویژه دانش آموزان سراسر کشور) به استان همدان خبر داد.



به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مجتبی قمری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: هرساله جشنواره فرهنگی هنری امید فردا توسط اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در رشته های مختلفی برگزار می شود. دانش آموزان حائز شرایط دوره های ابتدایی، متوسطه اول ومتوسطه دوم علاقه مند به شرکت در جشنواره فرهنگی هنری فردا ۱۴۰۲_۱۴۰۳ می توانند در زمان ثبت نام جشنواره به سایت my.medu.ir مراجعه نموده واقدام به نام نویسی کنند.

وی افزود: هرساله آموزش و پرورش به منظور ایجاد روحیه همکاری، نشاط، مشارکت به برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف فرهنگی را برگزار می کند که یکی از رویدادهای مهم هنری در چندسال گذشته، برگزاری چهل و دومین مسابقات فرهنگی هنری امید فردا ویژه تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی دختر و پسر که شامل ۸۰ رشته فرهنگی و هنری می باشد. که امسال به یاری خداوند متعال، دبیرخانه بخش هنرهای نمایشی و فیلم در استان همدان برگزار می شود ولیکن انتظار داریم تمامی مدارس استان در این بخش ویژگی های خود را بهتر به نمایش بگذارند.

قمری عنوان کرد: در سال جاری دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه اول برای اولین بار در بخش هنرهای نمایشی شامل گرایش‌های (نقالی، صحنه ای و نمایشنامه خوانی) و سرود تلفیقی و محلی) می توانند به مرحله کشوری راه پیدا کنند. همچنین ثبت نام توسط دانش آموزان به صورت اینترنتی و از طریق بخش سامانه نورینو سایت ( my.medu.ir ) انجام می شود و ثبت نام از ۳۰ آذرماه سال جاری شروع و تا ۱۵ بهمن ادامه خواهد دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: دانش آموزان می توانند آثار خود را در رشته های آفرینش های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی و سرود و هنرهای دستی و تجسمی به جشنواره ارسال کنند.

کد خبر: 85790

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0