9 اردیبهشت 1403 - 6:00 ب.ظ

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان خبر داد:

سایت شبکه های تخصصی سمن ها راه اندازی شد.

یاقوت نیوز- علی پارسانیا مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه های تخصصی سمن ها خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت های شبکه های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن های جوانان در شبکه ها راه اندازی شده است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛  به نقل از وزارت ورزش و جوانان، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه های تخصصی سمن ها به آدرس snyngo.ir خبر داد و اظهار کرد: این سایت در مراسم دیدار دبیران 14 شبکه تخصصی سمن ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی افزود: این سایت شامل فعالیت های 14 شبکه تخصصی تشکل ها و سمن های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه ها و اخبار خود را منتشر می کند.

مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان در خصوص بخش های دیگر سایت خاطرنشان کرد: این سایت اخبار مربوط به سمن های جوانان را نیز شامل می شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه های سمن ها می توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

پارسانیا راه اندازی این سایت را اقدام مثبتی در جهت انعکاس فعالیت سمن ها و معرفی سمن دانست و گفت: معرفی سمن و فعالیت های آن از برنامه های جدید و مهم سال جاری است.

کد خبر: 90791

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0