24 شهریور 1402 - 11:23 ق.ظ

جذب بیش از هزار معلم در اصفهان؛ سند تحول بنیادین در مدارس باید اجرایی شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال جاری سال جاری یک هزار و ۴۵۰ معلم جذب آموزش و پرورش استان اصفهان شدند اما همچنان با کمبود آموزگار مواجه هستیم.

به گزراش یاقوت نیوز؛ وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون دانش‌آموز در استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند، افزود: آموزش و پرورش مهم‌ترین ارگان ارتباطی بین حاکمیت و مردم است و همه اقشار جامعه به شکلی با این ارگان مرتبط هستند بنابراین آموزش و پرورش در جامعه جایگاه رفیعی دارد و این اصل در هر جامعه‌ای که رعایت شود، آن جامعه رو به پیشرفت خواهد رفت و بی‌توجهی به بحث آموزش، آسیب‌های اجتماعی را افزایش خواهد داد.

مدیرکل آموزش و پروش استان خاطرنشان کرد: شعار امسال آموزش و پرورش “همه با هم مدرسه قوی” است و در این راستا ” تربیت دینی، عدالت آموزشی” به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف‌مان در سطح استان در دستور کار قرار گرفته و در ذیل آن به دنبال اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در مدارس هستیم  و باید تلاش کنیم تا آثار آن در مدارس مشهود باشد.

وی اضافه کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سال 90 مصوب شد، اما فقط حدود 20 تا 30 درصد آن اجرایی شده و آموزش و پروش برای اجرایی شدن کامل سند، طرح رهیاران سند تحول که بیشتر معلمان جوان هستند، اجرا کرده و در این راستا سال گذشته 74 نفر و امسال 50 نفر تحت این طرح، وارد مدارس دولتی می‌شوند و فعالیت می‌کنند.

کد خبر: 81514

نویسنده: : زینب ظهیری

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0