19 دی 1402 - 3:27 ب.ظ

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

اختصاص مبلغ ۴۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال بابت هزینه سرویس دانش آموزان ۱۰ مدرسه استثنایی شهر همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: هزینه سرویس دانش آموزان با نیازهای ویژه ۱۰ مدرسه استثنایی شهر همدان به مبلغ ۴۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال توسط شهردای همدان اختصاص داده شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان ضرورت توجه به سرویس مدارس استثنایی، اظهار کرد: ۱۰ مدرسه استثنایی در شهر همدان وجود دارد که دانش‌آموزان دارای معلولیت‌های جسمی و حرکتی، ذهنی، اتیسم و … در آن مشغول تحصیل هستند و با توجه به شرایط ویژه این دانش‌آموزان، سرویس مدارس برای این عزیزان بسیار ضروری است.

وی افزود: پس از ۷ماه پیگیری متعدد توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و همکاری شهرداری همدان، مقرر گردید در مجموع مبلغ ۴۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال بابت هزینه ایاب و ذهاب ۷۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه همدانی به حساب مدارس استثنایی شهر همدان واریز گردد.

شیدایی خاطرنشان کرد: باعنایت به همکاری های فعالانه فرمانداری همدان، شهردار همدان، اعضای شورای اسلامی شهر همدان و معاونت خدمات شهری شهرداری با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و پس از پیگیری های مکرر، در نهایت مصوبه هیأت وزیران با موضوع تأمین هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه توسط شهرداری های کل کشور به مرحله اجرا رسید و مبالغ پیش بینی شده توسط مدیران مدارس استثنایی بابت سرویس ۷۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه، به تصویب شهرداری رسید و مقرر شد مبلغ مذکور به صورت ماهانه به حساب مدارس واریز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر و در مرحله اول مبلغ ۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال به حساب مدارس مذکور واریز شده است.

 

 

 

کد خبر: 86613

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0