7 فروردین 1403 - 10:10 ق.ظ

معاون وزیر آموزش و پرورش:

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مربیان تربیت بدنی مهر امسال سر کلاس می‌روند

یاقوت نیوز- معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت استخدام نیروهای تربیت بدنی را تشریح و اعلام کرد: آزمون استخدامی مربیان تربیت بدنی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان مهر امسال در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ صادق ستاری‌فرد درباره استخدام معلمان ورزش و مراقبان سلامت در آزمون استخدامی اظهار داشت: قرار است که در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش چهار هزار و ۱۷۰ مربی تربیت بدنی و سلامت و ۶ هزار مربی پرورشی و تربیت بدنی استخدام شوند.

وی افزود: آزمون پس از ماه مبارک رمضان در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فرایند استخدام به گونه‌ای پیش می‌رود که پذیرفته‌شدگان مهر سال آینده در کلاس‌های درس حاضر شوند.

آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش با حضور بیش از ۶۳۰ هزار داوطلب در روز جمعه ۱۸ اسفند برگزار شد، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش پیشتر درباره سایر آزمون‌های استخدامی گفت: امسال برگزاری آزمون استخدامی بخش کیفیت بخشی را به جهاد دانشگاهی سپردیم، حدود ۱۹ هزار و ۱۳۰ معلم سلامت، پرورشی و ورزش را جذب می‌کنیم و این آزمون در ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز آزمون دبیری متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود که برای هم شاخه نظری و مهارتی و هنرستان‌ها است و در این آزمون بیش از ۲۲ هزار نفر جذب خواهند شد.

احمدی لاشکی یادآور شد: آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان هم که برای نخستین بار مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۲، در زمان ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و آنجا هم پیشنهاد جذب بیش از ۳۰ هزار نفر ارائه شده است که اگر این اتفاقات رخ دهد، کم کم مشکلات نیروی انسانی که مهمترین مشکل آموزش و پرورش است، حل خواهد شد.

کد خبر: 89671

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0