1 آبان 1400 - 12:27 ق.ظ

تقدیر آبفای استان اصفهان؛

از رابطان روابط عمومی آموزش و پرورش و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان

در مراسمی از 95 نفر از معاونان، مدیران و رابطان روابط عمومی آموزش و پرورش و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان که در اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب با آبفای استان اصفهان همکاری دارند، تجلیل شد.

به گزارش یاقوت نیوز، این تقدیر در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران و روابط عمومی های شرکت آب و فاضلاب، اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان که با محوریت اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی مدیریت مصرف آب برگزار شد صورت گرفت.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان در این نشست به اقدامات فرهنگی، فنی، قانونی و تعرفه ای آبفای استان اصفهان در مدیریت مصرف آب اشاره کرد و گفت: همکاری با آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بخشی از اقدامات فرهنگی است که با هدف آموزش نونهالان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.

محسن صالح افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از همه فعالان فرهنگی و نهادهای برای  فرهنگ سازی و تغییر رفتار مصرف آب،  در خواست همکاری و تعامل دارد.

در ادامه این جلسه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید در تمام پایه های آموزشی، نگرش مصرف آب در بین دانش آموزان تصحیح شود و در این راه بهتر است از فضای فناورانه و ظرفیت فضای مجازی بهره مند شد.

لیلا سادات ابطحی ادامه داد: باید در فضایی مملو از شادی و نشاط، دانش آموزان را نسبت به مصرف بهینه آب ترغیب کرد.

وی گفت: آموزش مصرف بهینه آب باید ساختارگرایانه باشد تا کودکان و نوجوانان بتوانند آن چه را که مشاهده می کنند به عنوان یک درس بیاموزند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجونان استان اصفهان نیز گفت: کودکان و نوجوانان بهترین رسانه برای انتقال مفاهیم مصرف بهینه آب به دیگر قشرهای جامعه هستند و این امر مستلزم آموزش صحیح مصرف آب به آن هاست.

نسرین باباپور افزود: در سال های اخیر، همکاری و تعامل سازنده میان آبفا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باعث ترویج فرهنگ صحیح آب در بین کودکان و نوجوانان شده است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با بهره مندی از ظرفیت هنری و علمی که در اختیار دارد آماده همکاری بیشتر با آبفا در زمینه ترویج فرهنگ صحیح آب در جامعه است.

 

103

کد خبر: 30393

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0