22 فروردین 1401 - 10:40 ق.ظ

با اجراي پويش «اهداي كتاب-اهداي دانايي» محقق شد؛

اهدای 1040 منبع فيزيكي و الكترونيكي فارسي و غيرفارسي به کتابخانه آبفای استان اصفهان

با اجرای پویش «اهدای کتاب – اهدای دانایی» تعداد 1040 منبع فيزيكي و الكترونيكي فارسي و غيرفارسي در سال گذشته به کتابخانه آبفای استان اصفهان اهداء شد.

به گزارش یاقوت نیوز،

این منابع شامل 581 جلد كتاب، 126 نسخه مقاله الكترونيك، 23 نسخه مجله الكترونيك،170 كاتالوگ الكترونيك، 31 نسخه مقالات الكترونيك سمينار و 109 نسخه الكترونيك استاندارد به زبان هاي مختلف است که توسط کارکنان شرکت و شهروندان به كتابخانه شركت اهدا شد.

آبفای استان اصفهان در دی ماه سال 1400 با اجرای طرح«اهدای کتاب – اهدای دانایی» از همکاران شاغل و بازنشسته و همچنین کلیه علاقه مندان دعوت کرد کتاب های مازاد و سالم خود را به کتابخانه این شرکت اهدا کنند تا ضمن به‌جای گذاشتن اثری ماندگار از خود، در گسترش دانش نیز سهمی داشته باشند.

این طرح با استقبال کارکنان و علاقه مندان فرهنگ کتابخوانی رو به رو شد و فقط در مدت سه ماه تعداد 1040 منبع ارزنده در حوزه هاي مختلف علوم انساني و ادبيات داستاني، علوم اجتماعي، فناوری، حسابداري، فني- مهندسي و بازسازي شبكه فرسوده فاضلاب و … به کتابخانه اهداء شد.

شایان ذکر است کتاب های اهدایی توسط کارشناسان مورد بررسی اولیه قرار گرفته و از میان آن ها کتاب‌هایی که شرایط فیزیکی خوبی داشته و همسو با اهداف کتابخانه باشند، پذیرش شده و اطلاعات آن ها در آرشیو کتابخانه هوشمند شرکت بارگذاری شدند.

کتابخانه هوشمند آبفای استان اصفهان مستقر در خانه فرهنگ آب واقع در خیابان فردوسی شهر اصفهان، با بهره گیری از فن آوری های روز نرم افزاری و منطبق بر استانداردهای کتابداری و تحت وب در پورتال داخلی شرکت تعبیه شده است.

همچنین علاقه مندان به شرکت در پویش «اهدای کتاب- اهدای دانایی» می توانند کتاب های خود در زمینه های علمی، ادبی، تاریخی، فرهنگی و تخصصی در زمینه صنعت آب و فاضلاب را از طریق تماس با شماره تلفن 32204014-031 به کتابخانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اهدا کنند.

کد خبر: 68230

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0