پولادگر: ایرادات اساسنامه‌ فدراسیون‌ها باید در هیئت وزیران برطرف شود

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از اصلاح ایرادات اساسنامه‌ها در صورت وجود نقص خبر داد و گفت: نظر همه فدراسیون‌ها را گرفته‌ و جمع‌بندی کرده‌ایم تا اساسنامه برای اصلاح تقدیم هیئت وزیران شود.

محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش روز دوشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از مادران پهلوان و قهرمان‌پرور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مادران مهمترین نقش را در بروز و ظهور استعدادها و قهرمانان و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف برعهده دارند، نقشی که در این سال‌ها کمتر به آن توجه کرده‌ایم، مادران بزرگواری که در راس آن مادران شهدا قرار دارند، مادرانی که پس از شهادت فرزندانشان هنوز داغدار هستند و جای خالی آنها را احساس می‌کنند و هنوز وجود موثرشان در جامعه نقش آفرین است.

پولادگر افزود: تجلیل از مادران پهلوان و قهرمان‌پرور کار پسندیده‌ای است که سازمان بسیج ورزشکاران انجام داد و چنین برنامه‌هایی باید در عرصه‌های مختلف ادامه پیدا کند و باید همواره قدردان مادران باشیم.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در ادامه در پاسخ به سوال ایرانا درباره ایراداتی که به اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی تدوین شده در زمان مسعود سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این یک موضوع مفصل است و هیچ چیزی بی ایراد نیست و آن چیزی که باید اتفاق بیفتد اصلاح مکرر است. اساسنامه قبلی از سال ۷۸ تا ۱۴۰۰ هیچ اصلاحی نشد و این رویه باید عوض شود، اساسنامه و آئین نامه‌ای را ابلاغ می‌کنیم و در سال‌های متمادی با وجود ایراداتی که وجود دارد، آن را اصلاح نمی‌کنیم و این منجر به مشکلات متعدد می‌شود. بنابراین بنای ما این است که هر ساله و یا حتی زودتر هر اساسنامه‌ای ایرادی دارد، اصلاح شود. این اساسنامه هم ایراداتی دارد که در هیئت وزیران باید برطرف شود. نظر همه فدراسیون‌ها را گرفته‌ و جمع‌بندی کرده‌ایم که برای اصلاح تقدیم هیئت وزیران می‌شود.

پولادگر در پاسخ به سوال دیگر ایرنا درباره سفر ورزش ورزش روسیه به تهران هم گفت:روسیه در خیلی از رشته‌های ورزشی صاحب کلاس فنی است و مراودات ما به خصوص باشگاه‌هایمان و روس‌ها به ارتقای سطح فنی ما کمک می‌کند.

کد خبر: 75332

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0