20 تیر 1402 - 4:00 ب.ظ

جهانی شدن دختران هندبال مایه مباهات است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: هندبال از فدراسیون‌های فعال است که نتایج خوبی کسب کرده و کسب سهمیه مسابقات جهانی تیم هندبال جوانان دختر در هنگ‌کنگ مایه مباهات است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هندبال امروز، ۲۰ تیرماه، با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، غلامرضا نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و همچنین اعضای مجمع، نمایندگان باشگاه‌ها، نمایندگان بازیکنان و رؤسای هیئت‌های استانی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پاکدل گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۱ در بخش‌های مختلف همچون افتخارات تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی در بخش زنان و مردان، امور بین‌الملل و سفرهای استانی، آموزش و داوران و همچنین استان‌ها ارائه داد و سپس ویدئویی از مهم‌ترین اقدامات و افتخارات هندبال در سال گذشته پخش شد.

در ادامه گزارش حسابرس مستقل ارائه و صورت‌های مالی مطلوب اعلام شد. سپس گزارش خزانه‌دار فدراسیون هندبال در خصوص حساب‌های مالی سال ۱۴۰۱ ارائه شد و بازرس فدراسیون هندبال این گزارش را تایید کرد.

پولادگر در این مجمع خطاب به مسئولان فدراسیون هندبال گفت: هندبال از رشته‌هایی است که مخاطبان زیادی دارد و شما و هیئت‌های استانی، بازوان گسترش این رشته هستید. امیدوارم شروع خوب این رشته در رده‌های پایه، بنیانگذار آینده درخشان و حضوری پرقدرت در بازی‌های المپیک باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ادامه داد: کسب سهمیه مسابقات جهانی بسیار ارزشمند است و نسلی که پاکدل زحمت کشیده در رده‌های پایه پرورش داده، نسل طلایی این رشته هستند و منتظر آینده درخشان آنها هستیم. رده‌های پایه در رسانه‌ها و مراسم تجلیل پررنگ نیستند در حالی که اگر رشته‌ای در رده‌های پایه با افتخار در حال حرکت است و افتخارات را تکرار می‌کند به این معناست فدراسیون با یک استراتژی مشخص در حال فعالیت است. این مسیر موفق را با قدرت ادامه دهید و من می‌دانم آینده هندبال درخشان است. حفظ رده‌های پایه بسیار اهمیت دارد.

پولادگر با بیان اینکه در فینال هندبال باشگاه‌های آسیا در اصفهان حضور داشته است، گفت: برای توسعه ورزش قهرمانی نیازمند باشگاه‌های ورزشی هستیم زیرا باشگاه‌ها می‌توانند قهرمان‌های ورزشی را به‌خصوص در حوزه حرفه‌ای پرورش داده و حمایت کنند و از مسئولان فدراسیون می‌خواهم چتر حمایتی و نگاه ویژه‌ای به باشگاه‌ها داشته باشند.

کد خبر: 77926

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0