16 مرداد 1402 - 6:00 ب.ظ

افق قهرمانی فدراسیون نجات‌غریق باید توسعه یابد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: فدراسیون نجات‌غریق باید تلاش کند افق قهرمانی فعالیت خود را توسعه دهد تا شاهد حضور استعدادهای بیشتری از این رشته در میادین جهانی باشیم.

به گزارش یاقوت نیوز؛ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز دوشنبه ۱۶ مرداد به ریاست محمد پولادگر معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی در پایان مجمع اظهار داشت: روسای هیات‌ها بازوان فدراسیون‌ها هستند و بخش عمده‌ای از فعالیت‌های فدراسیون بر عهده اعضای مجمع و روسای هیات‌هاست.

وی خطاب به اعضای مجمع گفت: اگر استخری ناجی ندارد نباید اجازه فعالیت به آن داده شود. این فدراسیون باید در حوزه قهرمانی فعالیت کند ولی یک مقدار بیش از حد به حوزه اجرایی می‌پردازد. باید بیشتر در بحث آموزش و بالا بردن مهارت مربیان متمرکز کند. به نظر می‌رسد حیدری این‌قدر که دلسوزانه دنبال بحث حقوق ناجیان و تجهیزات است، پیگیر بحث آموزش و استعدادیابی نیست؛ در صورتی که این جزو مسئوولیت رئیس فدراسیون نیست.

پولادگر ادامه داد: بحث استعدادیابی باید یکی از ماموریت‌های اصلی فدراسیون باشد و با راه‌اندازی سامانه استعدادیابی، کارشناسان استعدادیاب تربیت کند. یکی دیگر از ماموریت‌های مهم فدراسیون بالا بردن مهارت و دانش علمی و فنی مربیان و ناجیان است که باید روی این مسئله فدراسیون تمرکز بیشتری داشته باشد تا منجیان به‌روز شوند.

وی گفت: فدراسیون باید تلاش کند افق قهرمانی فعالیت خود را توسعه دهد تا شاهد حضور استعدادهای بیشتری از این رشته در میادین جهانی باشیم.

پولادگر در پایان به طرح رتبه‌بندی باشگاه‌ها در سطح کشور اشاره کرد و گفت: نظام باشگاه‌داری از طریق مجلس در حال رسیدگی است تا طرح طبقه‌بندی آن عملیاتی شود. در این طرح در نظر داریم اماکن مختلف آبی و غیرآبی رتبه‌بندی شوند تا نظارت‌ها بیشتر شود.

کد خبر: 78897

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0