21 خرداد 1402 - 10:00 ق.ظ

نیمکت استقلال در پایان هر فصل به بحرانی همیشگی تبدیل شده

مربیان ایرانی اگرچه شانس کمتری نسبت به گزینه‌های خارجی برای نشستن روی نیمکت استقلال دارند اما این امیدواری را دارند قرعه به یکی از آنها افتاده و سکان هدایت آبی‌ها را بر عهده بگیرند.

به گزارش یاقوت نیوز؛  سرنوشت نیمکت استقلال در پایان هر فصل به بحرانی همیشگی تبدیل شده است و هواداران این تیم هر سال باید منتظر باشند وقتی سوت پایان مسابقات لیگ برتر به صدا در می‌آید سرمربی‌شان وداع و چند هفته‌ای در التهاب به سر برند تا نیکمت تیم محبوبشان سروسامان بگیرد.

در شرایطی که مجمع باشگاه استقلال امروز برگزار می‌شود استقلال گزینه‌های خود را برای انتخاب سرمربی گزینش کرده است، چهار مربی ایرانی و چند مربی خارجی قرار است در کمیته فنی استقلال مورد بررسی قرار گیرند تا یکی از آنها انتخاب شود.

در روزهایی که علی رضا منصوریان فوتبال بازی می‌کرد چهره محبوب سکوهای طرفداران استقلال بود، در هر بازی این تیم پیراهن شماره ۱۰ منصوریان روی دستان هواداران به اهتزاز درمی‌آمد، اما در روزهای پایانی سرمربیگری منصوریان در استقلال همین هواداران به قدری علیه او فشار و هجمه وارد کردند که انگار این مربی هیچ وقت محبوبیتی بین آن‌ها نداشته است.

کارنامه منصوریان در دوران مربگیری استقلال به هیچ وجه قابل دفاع نیست، شکست شش بر یک مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا بدترین و سخت‌ترین شکست استقلال در این رقابت‌ها محسوب می‌شود، رکوردی که با حضور منصوریان بر روی نیمکت آبی‌ها خلق شد!

با گزینه‌های ایرانی سرمربیگری استقلال آشنا شوید؛ در انتظار عدم توافق با خارجی‌ها

محمد ربیعی با 42 سال سن جوان‌ترین گزینه نیمکت استقلال محسوب می‌شود، او اگرچه در لیگ برتر تا کنون موفق به قهرمانش نشده است اما کارنامه خووبی از خود در این سالها بر جای گذاشته است، وی سابقه صعود از لیگ سه به لیگ دو، از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر را دارد که آخرین دستاورد او همراه تیم مس رفسنجان بود که توانست برای اولین‌بار این تیم را به سطح اول فوتبال ایران برساند.

با گزینه‌های ایرانی سرمربیگری استقلال آشنا شوید؛ در انتظار عدم توافق با خارجی‌ها

ساکت الهامی تجربه نشستن روی نیمکت استقلال را به عنوان مربی دارد، او سال‌ها پیش از این و در زمان مربیگری زنده‌یاد ناصر حجازی و فیروزکریمی دستیار بود، وی در سال‌های اخیر دو بار به همراه تیم تراکتور و نساجی قهرمان جام حذفی شد و نشان داد یک مربی بلند پرواز است و کار با تیم‌های بزرگ و بازیکنان بزرگ را بلد است. او با هوادار نتایج خوبی در لیگ برتر گرفت و با این تیم یک کگام تا رسیدن به فینال جام حذفی فاصله داشت اما به پرسپولیس باخت تا از این اتفاق محروم شود.

با گزینه‌های ایرانی سرمربیگری استقلال آشنا شوید؛ در انتظار عدم توافق با خارجی‌ها

جواد نکونام در بین گزینه‌های ایرانی بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت استقلال دارد، او پارسال تا یک قدمی قرارداد با آبی‌پوشان تهرانی پیش رفت، وی در حالی که با مصطفی آجورلو به توافق رسیده بود از قرارداد رسمی صرف نظر کرد تا ساپینتو جانشین فرهاد مجیدی شود. او با فولاد خوزستان قهرمان سوپر جام و جام حذفی شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی به همراه این تیم گرفت تا ثابت کند به مربی پخته ای تبدیل شده است.

با گزینه‌های ایرانی سرمربیگری استقلال آشنا شوید؛ در انتظار عدم توافق با خارجی‌ها

کد خبر: 77106

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0