20 شهریور 1401 - 4:00 ب.ظ

نمره قبولی فدراسیون والیبال به سرمربی تیم ملی، عطایی فردا به هیئت رئیسه می‌رود

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات گفت: تیم ملی در لیگ ملت‌ها نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشت و هفتم شد.

تیم ملی والیبال که توانسته بود به عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کند با شکست مقابل برزیل در جایگاه سیزدهم این رقابت‌ها قرار گرفت.

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: ما نباید عملکرد تیم ملی را تنها در یک رویداد خاص مدنظر قرار دهیم. پس از المپیک توکیو تیم ملی در ۳ رویداد قهرمانی آسیا، لیگ ملت‌ها و مسابقات جهانی شرکت کرد که در مجموع عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی افزود: تیم ملی در لیگ ملت‌ها نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشت و هفتم شد. در قهرمانی آسیا هم توانسته بود به مقام قهرمانی برسد و در مسابقات جهانی در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

دبیر فدراسیون والیبال تصریح کرد: فراموش نکنیم ما در دوره پیشین قهرمانی جهان با حضور نسل طلایی که واقعا ‌کم‌نظیر بودند سیزدهم شدیم و این بار با بازیکنان کم‌تجربه در این جایگاه قرار گرفتیم. تغییر نسل یک فاکتور مهم در بررسی عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی است.

تقوی در پایان گفت: قرار است فردا (دوشنبه) بهروز عطایی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال شرکت کند و برنامه‌های خود را برای تیم ملی ارائه دهد.

کد خبر: 74335

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0