19 آذر 1402 - 6:00 ق.ظ

یک قدم تا صدر نشینی؛

سپاهان با یک بازی کمتر و کسر 4 امتیاز، دوم در جدول

تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه ۴ بر یک مس رفسنجان را مغلوب کند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و مس‌ رفسنجان از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش‌جهان با قضاوت سعاد وفاپیشه برگزار شد که در نهایت با برتری ۴ بر یک سپاهان به پایان رسید.

شرایط دو تیم در جدول لیگ برتر کاملا متفاوت بود. سپاهان با ۲ بازی کمتر نسبت به مس‌رفسنجان با ۱۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار داشت و مس‌رفسنجان نیز در یازده بازی موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده بود و در رتبه هشتم قرار داشت.

ژوزه مورایس برای این دیدار یک ترکیب عجیب را روانه میدان کرد. سرمربی پرتغالی رضا اسدی، شهریار مغانلو و محمدجواد حسین‌نژاد را روی نیمکت قرار داد و به کاوه رضایی، عیسی آل‌کثیر و رضا شکاری این فرصت را داد که از ابتدا در ترکیب طلایی‌پوشان قرار بگیرند.

نیمه نخست این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که سپاهان صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند. آل‌کثیر در بیست دقیقه ابتدایی این دیدار ۲ موقعیت خطرناک داشت که ضربات این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه داوود نوشی صوفیانی به بیرون رفت.

سپاهان با یک بازی کمتر و کسر 4 امتیاز دوم در جدول

سرانجام سپاهان در دقیقه ۵۶ موفق شد قفل دروازه مس‌ رفسنجان را باز کند. رامین رضاییان موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی یک سوپر گل تماشایی را به ثمر برساند. این آغاز جشنواره گل سپاهان در اصفهان بود. در دقیقه ۶۲ پاس در عرض خطرناک کاوه رضایی در دهانه دروازه به رضا شکاری رسید و او توانست با یک ضربه نوک پا گل دوم را وارد دروازه نوشی صوفیانی کند.

حملات سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۶۸ شهریار مغانلو اختلاف را به ۳ گل افزایش داد. مغانلو و اسدی تنها ۲ دقیقه زمان احتیاج داشتند تا روی نتیجه این دیدار تاثیرگذار باشند. فرار رضاییان از سمت راست زمین و پاس رو به جلوی این بازیکن را اسدی با ارسال خود به محوطه ۶ قدم فرستاد تا شهریار مغانلو با ضربه شیرجه‌ای گل سوم را به نام خود ثبت کند.

سپاهان با یک بازی کمتر و کسر 4 امتیاز دوم در جدول

این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۲ پاس در عمق تماشایی اسدی پشت مدافعین مس به آریا یوسفی دیگر بازیکن تعویضی سپاهان رسید و این ستاره جوان با پاس بیرون پای استثنایی مغانلو را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا او گل چهارم را به ثمر برساند.

جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه ۴+۹۰ توانست از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده مس را جبران و مقابل تیم سابق خود گلزنی کند.

با این نتیجه سپاهان ۲۱ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. مس رفسنجان نیز با ۱۴ امتیاز در رتبه نهم قرار گرفت.

تیم داورای: سعاد وفاپیشه، حسن ظهیری و حمیدرضا افشون

ترکیب ابتدایی سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، برایان دابو، عیسی آلکثیر، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی و رضا شکاری

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

داوود نوشی صوفیانی، محمد نژادمهدی، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، رامتین سلیمان زاده، جلال الدین علی محمدی، سجاد شهباززاده و لوسیانو پریرا

سرمربی: ساکت الهامی

کد خبر: 85198

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0