7 شهریور 1402 - 2:30 ب.ظ

همزمان با هفته دولت؛

رادیوتراپی مرکز جامع سرطان افتتاح شد

همزمان با هفته دولت دستگاه رادیوتراپی مرکز جامع سرطان همدان افتتاح شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان، رادیوتراپی مرکز جامع سرطان همدان صبح امروز با حضور معاون وزیر بهداشت در هفته دولت افتتاح شد.

در این آیین نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس  با بیان اینکه خریداری دستگاه شتابدهنده توسط چند استان در حال پیگیری بود که به لطف خدا استان همدان در رأس قرار گرفت اظهار کرد:  درصدد کلنگ زنی بیمارستان هزار تختخوابی در غرب کشور هستیم.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه اتفاقات مهمی در حوزه سلامت رقم می‌خورد به طوری که با صلابت و با قدرت، کارهای بزرگی در پیش است افزود: یکی از این رویکردهای مهم و اثرگذار، مرکز جامع سرطان است.

وی یادآور شد: کارگاه پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت استان فعال شده و اقدامات گسترده و وسیعی رقم خورده است.

استاندار همدان نیز در این مراسم اظهار کرد: دولت در پیشانی و نوک مقابله با ویروس کرونا کار خود را آغاز کرد در حوزه درمان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در حال انجام است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه مرکز جامع سرطان و بیمارستان اکباتان ۱۴ سال بلاتکلیف بود ادامه داد: ۴۵۰ میلیارد برای مرکز جامع دیده شد و ۹ پروژه دیگر هم اضافه شد و دولت اهتمام دارد که تا پایان دولت آنها را تکمیل کند.

وی با اشاره به اقدامات مهمی که در سطح استان در حال انجام است گفت: در حوزه سلامت باید گواهی دهم که زمین ۱۴۵ متری از استانداری در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت اگرچه بیمارستان اکباتان با حضور ریاست جمهور افتتاح می‌شود.

 

 

کد خبر: 80345

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0