14 آذر 1402 - 1:30 ب.ظ

افتتاح نمایشگاه محصولات فناورانه در آغاز هفته پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی همدان

نمایشگاه محصولات فناورانه در آغاز هفته پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛  معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از غرفه‌های مختلف نمایشگاه محصولات فناورانه بازدید و از آخرین دستاوردهای دانشگاه ها و واحد‌های فناور حاضر در این نمایشگاه دیدن کردند.

محمدمهدی مجذوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با همراهی معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و شکوهی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن حضور در این نمایشگاه و گفتگو با فناوران، از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های فناوران و ایده‌پردازان قرار گرفتند.

وی همچنین با حضور در کارگاه آموزشی سامانه پژوهشیار در حاشیه این نمایشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن هفته پژوهش به همه پژوهشگران، فناوران و ایده‌پردازان اظهار کرد: همه دانشگاه‌ها در توسعه و ارتقای علم و دانش وظیفه دارند و در این راستا لازم است تعامل و هم‌اندیشی و هم افزایی بیشتری بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی صورت گیرد.

رئيس دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصتی برای بسترسازی در این زمینه است که می‌تواند در گسترش تبادلات علمی و تجارب حوزه فناوری و پژوهش و تشکیل تیم‌های ایده‌پرداز و مجری حوزه فناوری و دانش‌محوری و پژوهشگری مؤثر واقع شود.

وی در ادامه از برپاکنندگان بیست و چهارمین جشنواره پژوهش و شرکت‌کنندگان در این جشنواره قدردانی کرد و افزود: یکی از اهداف این جشنواره و برنامه‌های این هفته باید برقراری ارتباط با جامعه و احصای نیازهای جامعه در پژوهش‌ها باشد و در نهایت، تولیدات علمی و فناوری مراکز و شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه باید منجر به رفع نیازمندی‌های جامعه شود.

مجذوبی همچنین برپایی کارگاه‌های آموزشی از این دست را گامی مهم در تقویت ارتباطات و ظرفیت‌های بهره‌مندی از ابزارها و شیوه‌های نوین علمی و پژوهشی عنوان کرد و گفت: حضور و هم‌افزایی اساتید و اعضای هیأت علمی در این کارگاه‌ها و مشارکت بیشتر در برنامه‌های این هفته فضای صمیمانه و علمی را در جهت تبادل تجارب و تقویت آموخته‌ها و دانسته‌ها فراهم می‌آورد.

کد خبر: 85068

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0