4 شهریور 1402 - 9:30 ق.ظ

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:

اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در دومین کنگره ملی شهدای استان همدان

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه اصلی برای دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان، مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با تقدیر از تمامی دست اندرکاران، هنرمندان و سازمان اوج برای اجرای نمایش فصل شیدایی اظهار کرد: تمام هدف این بود که مردم و خانواده معظم شهدا از این کار هنری لذت ببرند.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی، شهرداری، اصناف و خیلی از ارگان‌ها، نهادها، اقشار مختلف و…. جهادی به میدان آمدند تا به صورت مشترک یک کار بزرگ را به منصه ظهور بگذارند. نظرات مردم نشان می‌داد این برنامه دو ساعته یک مانور معرفتی شناختی بود.

مجیدی با اشاره به اینکه هشت هزار شهید استان بر گردن تک تک ما حق دارند، ادامه داد: شهدای گرانقدر ما خالصانه برای خدا رفتند. فارغ از هر نگاه و سلیقه‌ای که وجود دارد، از مردم می‌خواهم که به شهدا یک نگاه ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ عنوان برنامه اصلی برای دومین کنگره ملی شهدای استان در نظر گرفته شده که یکی از آنها فصل شیدایی بود. امیدوارم مردم از این اثر فاخر نهایت استفاده را برده باشند. تمام تلاش ما بر این است که در اجلاسیه، بتوانیم نقش شهدای همدان را به خوبی تبیین کنیم، همان طور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند شهدای همدان جزو برجسته ترین‌ها هستند.

دبیرکل دومین کنگر ملی هشت هزار شهید استان همدان بیان کرد: مقدمات برای مراسم اجلاسیه که بخش اصلی کنگره به شمار می‌رود، در حال انجام است تا بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

گفتنی است؛ اجلاسیه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، اواسط مهرماه و همزمان با سالروز شهادت سردار شهد حاج حسین همدانی برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر: 80077

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0