3 شهریور 1401 - 4:00 ب.ظ

فتحی‌پور: سه سال دوری از میادین بسیار سخت بود؛ برنز در قونیه روحیه جودوکاران را افزایش داد

ملی‌پوش جودوی ایران با بیان اینکه سه سال دوری از میادین، شرایط جودوکاران کشورمان را سخت کرده بود گفت: کسب مدال برنز در بازی‌های کشورهای اسلامی، روحیه ما را افزایش داد.

“مهدی فتحی‌پور” در خصوص عملکرد جودوکاران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: سه سال از میادین بین‌المللی دور بودیم و طبیعی است که آشنایی کاملی از شرایط نداشته باشیم. با این وجود معتقدم که جودوکاران با تمام توان تلاش کردند و اگر ما نیز همچون سایر کشورها در کوران مسابقات بودیم، به طور حتم نتایج بسیار ایده‌آلی رقم می خورد.

وی گفت: اینکه توانستیم در یک رویداد معتبر روی تاتامی برویم و خودمان را پیدا کنیم، نکته مثبتی بود که ثمره آنرا در رویدادهای بعدی خواهیم دید. فرقی ندارد برابر چه حریفی قرار بگیریم، چراکه توان برتری را داریم و به طور حتم در آینده نزدیک این مساله را ثابت خواهیم کرد.

فتحی‌پور در خصوص عملکرد خودش در قونیه گفت: پس از برتری در گام نخست، مقابل نماینده ترکیه که مدال مسابقات جهانی و اروپایی را در کارنامه دارد و نفر سوم رنکینگ جهانی است، شکست خوردم. البته همین حریف را در مسابقات تیمی در کمتر ۳۰ ثانیه ضربه فنی کردم.

ملی‌پوش وزن منهای ۸۱ کیلوگرم ایران توضیح داد: خوشبختانه با تلاش فراوان در بخش تیمی به مدال برنز رسیدیم که برای ما ارزشمند بود. همین مدال روحیه جودوکاران را برای موفقیت در آینده، افزایش داد.

وی گفت: امیدوارم هرچه زودتر تعلیق جودوی ایران برداشته شود تا با قدرت در تمامی رویدادها حضور یابیم. باید از این پس مهیای حضور در مسابقات دارای سهمیه باشیم تا بتوانیم جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آوریم.

فتحی‌پور گفت: هدف هر ورزشکاری کسب مدال مسابقات جهانی و المپیک است و من نیز همین آرزو را دارم. الگوی من “لوکاس کارپلک” جودوکار مطرح اهل جمهوری‌چک است و می خواهم در آینده به موفقیت‌های متعددی برسم.

کد خبر: 73746

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0