3 آذر 1400 - 5:39 ب.ظ

به روز رسانی تجهیزات شبکه در برق منطقه ۵؛

افزایش بهره وری و قابلیت اطمینان شبکه برق در بیمارستان شریعتی اصفهان

برق منطقه ۵ شرکت توزیع برق اصفهان ۶ دستگاه پست زمینی و ۱۹ دستگاه سکسیونر هوایی را به تجهیزات اتوماسیون مجهز کرد.

به گزارش یاقوت نیوز، مهندس محمدرضا آریان پور، مدیر برق منطقه ۵ شرکت توزیع برق اصفهان گفت: ما برای رسیدن به هدف چشم انداز ۱۴۰۵ باید در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری اقدامات موثری را انجام دهیم تا بتوانیم در حوزه کاهش تلفات، مدیریت ایمنی، کاهش خاموشی و دیگر شاخص ها به درستی حرکت کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: برای کاهش خاموشی مشترکین همچنین افزایش قابلیت اطمینان مانور شبکه و نصب تجهیزات اتوماسیون بر روی کلیدهای تست با قابلیت مانیتورینگ در کوتاهترین زمان ممکن به صورت مکانیزه می توان با مانور فیدرها، خاموشی های برق مشترکین را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز پست زمینی مجاور بیمارستان شریعتی واقع در چهار باغ بالا مجهز به سیستم اتوماسیون شده است که در این پروژه توجه ویژه ای به بیماران بیمارستان شریعتی شده که حتی لحظه ای بدون برق نباشند.

وی به شاخصه های این پروژه اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۱دستگاه کوبیکل پست زمینی، اتوماسیونی شده اند و در این پروژه به گونه ای طراحی صورت گرفت که پست مذکور می تواند در کسری از ثانیه بار بیمارستان رابر روی فیدرهای مجاور قرار دهد.

مدیر برق منطقه ۵ شرکت توزیع برق اصفهان تاکید کرد: قطعی برق در بیمارستان‌ها می تواند تجهیزات بیمارستانی از جمله دستگاه‌هایی مانند سی تی اسکن، سونوگرافی و… که بعضا با هزینه‌های میلیاردی و با شرایط دشوار آن هم در زمانی که کشور با تحریم‌های های متعدد روبرو است را با خسارات اقتصادی بسیار زیادی روبرو کند و بار سنگینی را به اقتصاد سلامت کشور تحمیل کند که به حمد ا… با اجرایی شدن این پروژه، برق رسانی به بیمارستان شریعتی به صورت استاندارد صورت گرفت.

آریان پور هزینه این پروژه را بالغ بر ۱۰۰۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

 

103

کد خبر: 31211

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0