24 آبان 1400 - 10:25 ق.ظ

بازدید سرزده مدیر مخابرات اصفهان از مرکز آزادی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده از مرکز مخابراتی آزادی، از نزدیک در جریان روند عملکردی این مرکز قرار گرفت.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی در این بازدید ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع)، مراکز مخابراتی را خط مقدم ارائه خدمات ارتباطی دانست و گفت: جایگاه ویژه مراکز مخابراتی از جنبه های مختلف فنی و خدماتی بسیار ویژه است و این مسئله بر هیچ کسی پوشیده نیست و به همین دلیل باید روند خدمت رسانی بهینه به مردم عزیز در این مراکز تسریع و توسیع شود.
مدیر مخابرات منطقه اصفهان افزود: امیدوارم با همت مضاعف همه همکاران در بخش های مختلف فنی و اداری، بیش از پیش شاهد ارتقای کیفیت سرویس های مخابراتی و افزایش رضایتمندی مشترکین عزیز باشیم.
قربانی ارتباطات را از نیازهای ضروری جامعه امروز دانست و عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و نیاز حیاتی مشترکین به مقوله اینترنت، قطعی ارتباط برای مشترک هزینه بالایی دارد و ما باید علاوه بر کاهش دغدغه های این چنینی،به مشترک این اطمینان را بدهیم که بدون اتلاف زمان و در اسرع وقت سرویس مورد نظر خود را دریافت می کند.

گفتنی است در این بازدید کارکنان قسمت های مختلف مرکز نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از توجه مدیر مخابرات منطقه در جهت رفع مشکلات و دغدغه های خود تشکر و قدردانی کردند.

 

103

کد خبر: 31000

منبع: روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0