16 مهر 1400 - 9:59 ق.ظ

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اذعان کرد:

انشعابات غیرمجاز؛ مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا، وجود انشعابات غیر مجاز است.

به گزارش یاقوت نیوز، هاشم امینی که در نشست مشترک مدیران و مسئولان خدمات مشترکین آبفای مناطق خودگردان سخن می گفت افزود: برخی افراد با نصب انشعابات غیر مجاز و غیر قانونی از توزیع عادلانه خدمات آبفا به سایر مشترکین جلوگیری می کنند.

وی در عین حال از مسئولان مشترکین ادارات آبفای خودگردان خواست شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب را در دستور کار خود قرار دهند.

امینی در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی و فعالیت سامانه خدمات غیرحضوری 1522 در پنج سال اخیر به عنوان تجربه ای موفق که سهم قابل توجهی در کاهش سفر های درون شهری و آلودگی هوا داشته است نام برد و گفت: باید از تجربیات این سامانه در جهت شفاف سازی اطلاعات و خدمت رسانی مستمر و پایدار به مشترکین در سطح 98 شهر و 949 روستای تحت پوشش استفاده کرد.

وی در پایان سخنانش راه اندازی سامانه الکترونیکی تهیه و گردش صورت وضعیت ها (تدکار) با هدف توسعه خدمات الکترونیکی را قابل تقدیر دانست و گفت: با اجرای طرح تدکار در بخش مشترکین،  افزایش سرعت، دقت، شفافیت، سلامت اداری و کاهش احتمال تخلف، توسعه خدمات الکترونیک، افزایش رضایت ذینفعان، کاهش تشریفات و مراجعات اداری به شرکت حاصل می شود که بسیار ارزشمند است.

 

103

کد خبر: 30109

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0