28 شهریور 1400 - 12:20 ق.ظ

مصاف ایران- آرزانتین در جام جهانی لیتوانی

شاگردان ناظم‌الشریعه دوشنبه و در سومین دیدار خود از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به مصاف آرژانتین خواهند رفت. ایران تیم سوم دوره گذشته است که با آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی برای تعیین صدرنشین در این گروه بازی می‌کند.

به گزارش یاقوت وطن،  دروازه‌بان تیم ملی فوتسال آرژانتین در آستانه دیدار با ایران در جام جهانی فوتسال، از تیم کشورمان تمجید کرد و گفت: انتظار یک جنگ دیگر را داریم. «نیکولاس سارمینتو» افزود: می‌دانیم که تک تک بازیکنان ایران بسیار عالی و تاپ هستند. از نظر تیمی هم ایران به سختی صربستان است.انتظار یک جنگ دیگر را برابر ایران داریم. باید ریکاوری کنیم، به زمین برگردیم و برای برد تلاش کنیم.

همچنین فیفا در گزارش روزانه خود از دیدارهای جام جهانی فوتسال در لیتوانی به سبک بازی ایران در این رقابت ها پرداخت و نوشت: تیم ایران به همان سبک بازی محکم خود وفادار است. آن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا نیز به همین شکل بازی می‌کردند.  فیفا در ادامه نوشت: تیم ایران در مسابقات جام جهانی کلمبیا، با ۱۳ کارت زرد، بیشتر از هر تیم دیگری جریمه شد و در نهایت نیز به مقام سوم دست یافت. در این دوره نیز ایران تنها در دو بازی پنج کارت زرد و دو کارت قرمز دریافت کرده است. «علیرضا صمیمی» دروازه‌بان ایران در کمتر از دو دقیقه در دیدار برابر آمریکا کارت قرمز گرفت و تیم آمریکا نیز در همان دقایق به گل اول خود دست یافت.  فیفا نوشت: توپ تنها چیزی نبود که وارد دروازه آمریکا شد چرا که در این دیدار کفش «علی‌اصغر حسن‌زاده» کاپیتان ایران نیز وارد دروازه حریف شد. تیم ایران پس از یک کابوس و چند لحظه پرتنش توانست به بازی بازگشته و با عملکرد خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند تا امیدهای قهرمانی در ایران زنده بماند.  تیم ملی فوتسال در دومین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف آمریکا رفت و در پایان توانست حریف خود را شکست دهد.

 

102

کد خبر: 29783

منبع: سرویس ورزشی

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0