18 شهریور 1400 - 9:14 ق.ظ

روابط عمومی دانشگاه آزاد استان اصفهان، برترین نماینده خبرگزاری آنا در کشور

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اصفهان(خوراسگان)، توانست در میان تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور، به عنوان برترین واحد دانشگاهی در حوزه تولید و پوشش خبری دست یابد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از خبرگزاری آنا، اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، از میان 31 استان حاضر در این جامعه آماری، با کسب بالاترین امتیاز، توانست جایگاه نخست را از آن خود کند.

بر اساس این گزارش، استان اصفهان با اختلافی آشکار نسبت به سایر استان ها، با کسب امتیاز 288 از مجموع 350 امتیاز، استان برتر شناخته شد و پس از آن، استان های فارس با کسب  206 امتیاز و استان مازندران با کسب 124 امتیاز به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم این رده بندی شدند.

همچنین در این گزارش آماری، آمار تفکیکی واحدها و مراکز استان اصفهان نیز قید گردیده که به استناد این آمار، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با کسب امتیاز 53 از مجموع 60 امتیاز در میان 25 واحد حاضر در گزارش، به عنوان برترین واحد دانشگاهی استان معرفی گردیده است و واحدهای کاشان و نجف آباد با کسب امتیاز 38 به طور مشترک در رده دوم و همچنین واحد دولت آباد با 24 امتیاز در جایگاه سوم استانی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، سنجه های میزان اخبار پوششی، اخبار تولیدی، تعامل و همکاری و تولید دفتر مرکزی از سوی خبرگزاری آنا برای انتخاب و رده بندی واحدها معیار قرار داده شده که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در مجموع 4 سنجه، رتبه برتر کشوری و استانی را از آن خود کرده است.

 

103

کد خبر: 29630

منبع: خبرگزاری آنا

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0