18 مرداد 1400 - 7:06 ب.ظ

ارتش دومین بیمارستان را در اصفهان احداث می کند

امیرسرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برای احداث دومین بیمارستان در اصفهان توسط این یگان نظامی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاقوت وطن و به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان‏، شرایط سخت کرونا به گونه ای شده که نیروهای مسلح نیز در این مدت 2 سال اخیر نقش آفرینی خاصی داشته اند.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چندی پیش در کنار بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بیمارستانی را برای ارائه خدمات به بیماران احداث و تیمی را در این حوزه فعال کرد.

شرایط سخت و افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا و ضروت ارائه خدمات تنفسی باعث شده تا استاندار اصفهان از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بخواهد بیمارستان تنفسی را در این استان احداث و خدمات رسانی را افزایش دهد.

در سفر فرمانده نیروی زمینی ارتش و بازدید از بیمارستان قبلی موضوع با فرمانده کل ارتش در میان گذاشته شده و دومین بیمارستان توسط این یگان نظامی ارتش احداث و خدمات رسانی انجام خواهد شد.

احداث چهار بیمارستان صحرایی توسط نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفر به اصفهان گفت: چهار بیمارستان صحرایی در این شرایط سخت کرونایی توسط این نیرو در اصفهان، خاش‏، زاهدان و تهران ایجاد شده و خدمات رسانی انجام می شود.

حیدری با بیان اینکه بیمارستان یکصد تخت خوابی اصفهان خدمات رسانی به بیماران داشته، افزود: بیمارستان تنفسی به عنوان دومین بیمارستان ارتش در این استان با چنین ظرفیتی نیز در مدت یک هفته آینده در اصفهان راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه 12 هزار نیروی بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در بیمارستان های این نهاد برای خدمت در شرایط کرونا بکارگرفته شده اند، افزود: در شرایط غیرجنگی مثل امروز نیز ارتش وارد صحنه شده و نقش خود را ایفا می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این نیرو در حوزه آبرسانی به مناطق سیستان بلوچستان و مناطق سخت کشور وارد شده و علاوه بر آبرسانی سیار 90 کیلومتر شبکه را نیز در خوزستان اجرا می کند.

 

کد201

کد خبر: 28816

منبع: شبستان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0