2 فروردین 1400 - 5:35 ب.ظ

باشگاه شهرخودرو در اواخر سال ۱۳۹۹ با تغییر نام مواجه شد و از این پس با نام پدیده خراسان در مسابقات شرکت خواهد کرد.

شهرخودرویی که دوباره پدیده شد/ نگاهی به عملکرد نماینده خراسان در لیگ برتر فوتبال

 

به گزارش خبرنگاران، سال ۹۹ برای نماینده فوتبال  مشهد بسیار پرفراز و نشیب بود. شهر خودرویی‌ها لیگ نوزدهم را با رتبه ششم به پایان رساندند، رتبه‌ای که با توجه به پیشینه و رقبایی که داشتند، جایگاه قابل قبولی برای آن‌ها به شمار می‌رفت.

مسئولان تیم شهر خودرو در روز‌های پایانی فصل نوزدهم، سید مهدی رحمتی را در یک تصمیم جالب توجه به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند. در حالی که تصور می‌شد رحمتی فقط در بازی‌های آسیایی روی نیمکت شهر خودرو خواهد نشست، اما این تیم مشهدی لیگ بیستم هم با این مربی جوان شروع کرد.

با توجه به اینکه  رحمتی وظیفه سنگینی را برعهده گرفته بود، ترجیح داد که بازی کردن را به طور موقت کنار بگذارد، اما هنوز به طور رسمی از فوتبال خداحافظی نکرده است. البته در طول نیم فصل اول لیگ بیستم شاهد نشستن رحمتی  روی نیمکت تیم شهر خودرو بودیم و او با وجود نمایش نه چندان قابل قبول گلر‌ها درون دروازه تیمش قرار نگرفت.

مهمترین اتفاقی که تیم شهر خودرو در سال ۹۹ با آن  دست و پنجه نرم کرد، مشکلات مربوط به مالکیت این تیم مشهدی بود.

سید مهدی رحمتی بار‌ها به این موارد اشاره کرده بود و اعتراض سایر اعضای فنی از جمله محمد نوازی نیز بار‌ها و بار‌ها در رسانه‌ها خوانده ایم.

تیم شهر خودرو تحت تاثیر مشکلات مالکیتی نتوانست بازی‌های لیگ بیستم را با تمرکز لازم انجام بدهد و تا این لحظه نیز جزو تیم‌هایی به شمار می‌آید که خطر سقوط را احساس می‌کند و این موضوع نمی‌تواند برای تیمی که سال گذشته جزو نمایندگان کشورمان در آسیا بود اتفاق جالب توجه‌ای باشد.

در مجموع سال ۹۹ برای تیم شهر خودرو سال جالبی نبود و شاید آن‌ها اوایل فصل را با حضور در لیگ قهرمانان آسیا روز‌های جذابی را پشت سرگذاشتند، اما در ادامه تحت تاثیر حواشی مالکیتی نتوانستند سالی آرام را پشت سربگذارند.

البته در روز‌های پایانی سال ۹۹ شاهد واگذاری امتیاز  باشگاه شهر خودرو به صورت موقت به هیئت فوتبال استان خراسان رضوی بودیم . علاوه بر این با اعلام فدراسیون فوتبال نماینده فوتبال مشهد با نام پدیده خراسان در مسابقات شرکت می کند. 

اتفاقات ویژه تیم شهر خودرو در سال ۹۹

 حفظ ستاره‌ها بزرگترین چالش تیم شهر خودرو در سال ۹۹  بود و آن‌ها با توجه به اینکه از لحاظ مالی به شدت با مضیقه رو به رو بودند، اما در حفظ بازیکنانی همانند امین قاسمی نژاد موفق عمل کردند، البته قاسمی نژاد تلاش بسیاری کرد تا به استقلال تهران بپیوندد اما مدیران مشهدی حاضر به صدور رضایتنامه نشدند.

شهر خودرویی‌ها که توانسته بودند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا سال قبل را  کسب کنند اکنون با قرار گرفتن در بین تیم‌های پایین جدولی یک نمودار عملکردی بسیار عجیب را در عرض ۳۶۵ رقم زدند.

کد خبر: 27489

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0