31 مرداد 1401 - 4:00 ب.ظ

گواردیولای خسته: مثل ماشین شده‌ام

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: وقتی مجبوری هر سه روز یک بار مسابقه بدهی مثل یک ماشین می‌شوی.

«پپ گواردیولا» که در سال‌های اخیر با بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی افتخارات زیادی در رده باشگاهی به دست آورده است، حرف‌هایی زده که از تمایلش برای سرمربیگری یک تیم ملی حکایت می‌کند.

گواردیولا در مصاحبه با اسکای اسپورتس و درباره اینکه هنوز قرارداد خود را با منچستر سیتی تمدید نکرده است، گفت: پس از پایان جام جهانی مذاکره می‌کنیم تا بهترین تصمیم را برای من و باشگاه بگیریم. دوست دارم سرمربی باشم و از حضور در سیتی هم لذت می‌برم.

وی ادامه داد: اما همزمان دوست دارم از کارم لذت ببرم. منظورم این است که برای آماده‌سازی وقت بگذاری، از بردن خوشحال و از باخت ناراحت شوی و برای تعطیلی هم وقت داشته باشی، مثل این ماه. نمی‌گویم کل سال مثل این ماه باشد ولی در این ماه، فاصله زیادی بین مسابقات وجود دارد.

گواردیولا گفت: وقتی هر سه روز یک مسابقه می‌دهی مثل این است که پیاپی اسپاگتی بخوری. من عاشق اسپاگتی هستم ولی وقتی مرتب همین غذا را بخوری خوب نیست. در این شرایط مثل یک ماشین می‌شوم که پیاپی باید برای مسابقه بعدی آماده باشد.

از این حرف‌های گواردیولا به نظر می‌رسد که او از حضور در رده باشگاهی و به خصوص فوتبال انگلیس که بسیار پرفشار برگزار می‌شود خسته شده است. او پیش از این هم گفته بود که دوست دارد در رده ملی مربیگری کند. بعید نیست ماجراجویی بعدی او در یک تیم ملی باشد.

کد خبر: 73621

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0