27 تیر 1402 - 5:00 ب.ظ

احتمال بازگشت بازیکنان قدیمی به تیم ملی فوتسال

چالش‌های سخت سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در سال پیش رو ممکن است او را وادار به تصمیم‌های جدیدی کند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ تیم ملی فوتسال ایران مسیر پر چالشی در سال پیش رو و سال آینده دارد و وحید شمسایی باید به عنوان سرمربی این چالش‌ها را پشت سر بگذارد. تیم ملی در نخستین برنامه خود باید در شهریورماه امسال به اردوی برزیل برود و بازی‌های دوستانه سختی انجام دهد.

در ادامه برنامه‌های تیم ملی فوتسال کشورمان، شاگردان شمسایی باید مهرماه در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا که در قرقیزستان برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

بعد از مسابقات مقدماتی و طبق تقویمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایت خود قرار داده، تیم ملی فوتسال ایران باید در تاریخ ۲۷ فروردین‌ماه تا ۷ اردیبهشت‌ماه در جام ملت‌های آسیا که به احتمال زیاد در اندونزی برگزار می‌شود، شرکت کند. این مسابقات حکم انتخابی جام جهانی را هم دارد اما نکته نگران‌کننده این مسابقات این است که خارج از فیفادی برگزار می‌شود و شنیده می‌شود تیم‌های لیگ اسپانیا که چهار بازیکن ایرانی در آن‌ها بازی می کنند، قصد دادن بازیکنان خود به تیم ملی را ندارند. همین موضوع باعث شده تا شمسایی بیش از پیش نگران نفرات تیمش شود.

چالش‌های سخت شمسایی؛ احتمال بازگشت بازیکنان قدیمی به تیم ملی فوتسال

در ادامه تیم ملی ایران در صورت صعود به جام جهانی نیز باید در شهریورماه سال آینده در جام جهانی ازبکستان حاضر شود.

از طرفی هم برنامه لیگ برتر فوتسال کشورمان هم با برگزاری مسابقات کافا تغییر کرد؛ مسابقاتی که قرار نبود با بازیکنان رده سنی امید برگزار شود اما در نهایت حضور بازیکنان امید در این مسابقات باعث شد برنامه لیگ تغییر پیدا کند و لیگ در ۱۱ اسفندماه به پایان برسد. با این برنامه، لیگ برتر فشردگی زیادی دارد و ممکن است بازیکنان تیم ملی در این فشردگی دچار مصدومیت شوند.

حال با این اوصاف شمسایی با چالش‌های مختلفی همچون، برگزاری جام ملت‌ها خارج از فیفادی، مصدومیت بازیکنان، لیگ برتر فشرده و برنامه شلوغ تیم ملی مواجه است و این موضوع ممکن است باعث شود سرمربی تیم ملی بازیکنان باتجربه تیم ملی را دوباره دعوت کند.

شمسایی قصد دارد تمامی بازیکنان لیگ برتر را رصد کند و شایسته‌ترین‌ها را به تیم ملی دعوت کند. در این میان ممکن است بازیکنان قدیمی تیم ملی هم جزو این نفرات باشند.

کد خبر: 78177

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0