17 خرداد 1401 - 3:00 ب.ظ

قدرت هوشمند الهی ؛ آمریکا را به زانو در می آورد

پدیداری انقلاب اسلامی ، آغاز تولید یک قدرت هوشمند مبتنی بر گفتمان مهدویت است که طی نیم قرن اخیر در برابر سلطه جنون آمیز آمریکا اعلام موجودیت کرد.

 

بهمن توکلی فرد
پژوهشگررسانه وروابط عمومی

پدیداری انقلاب اسلامی ، آغاز تولید یک قدرت هوشمند مبتنی بر گفتمان مهدویت است که طی نیم قرن اخیر در برابر سلطه جنون آمیز آمریکا اعلام موجودیت کرد. قدرت جدیدی که امام خمینی ” ره ” با پایمردی روحانیت و ملت بیدار ، و آگاه و فداکار ایران وارد معادلات و مناسبات قدرت در جهان کرده یک قدرت الهی است. پشت این قدرت یک هوش الهی مبتنی بر “عدل ” و “علم” قرار دارد. این قدرت برخاسته از “صدق” و “وفای به عهد” و متکی به قدرت لایزال الهی است شکست و ناکامی در آن راه ندارد.
اما آنچه آمریکایی‌ها از آن به عنوان قدرت هوشمند خود یاد می‌کنند یک توهم است. پشت این قدرت یک هوش شیطانی وجود دارد که فقط به زیاده خواهی در قدرت ، نژادپرستی ، کسب جنون‌آمیز ثروت ، شهوت پرستی ، ظلم و ستم و جنگ و خونریزی پایان ناپذیر آن است. این قدرت شیطانی یک جریان پلید را در تاریخ بشر نمایندگی می‌کند. جریانی که در برابر انبیا و اولیای الهی صف کشیدند و انسان های بی گناه را همراه با رهبران الهی کشتند و مظهر ستم و استبداد جهانی هستند.
اینک دولت آیت اله رئیسی در غوغای تحریم‌های ظالمانه ، تورم روز افزونی جهانی و تهدید های سخت و نرم آمریکا درمذاکرات هسته‌ای ، با پشتیبانی رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی ، آرامش و بصیرت مثال‌زدنی مردم یک جراحی اقتصادی را بدون خونریزی با موفقیت انجام می دهد ، نشان گر آن است که جمهوری اسلامی با قدرت هوشمند اداره می شود واقتدار خود را در داخل و خارج به رخ دشمنان انقلاب می کشد.
از قدرت هوشمند آمریکایی‌ها در تحولات جهانی به ویژه قرن بیست و یکم قدرت سخت و قهریه حذف شده است.
آمریکا باید بداند ملت ایران با قدرت هوشمند الهی آنها را به زانو در می آورد.
هرچند آمریکایی‌ها بیش از ۴۰ سال است از به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی طفره می روند و هرروز بهانه ای برای ستیز و دشمنی با ملت ایران ساز می کنند. آمریکا از این قدرت می ترسد و آنچه از ایران هراسی و اسلام هراسی و شیعه هراسی مطرح می‌کند فقط در “کاخ سفید” ، کاخ الیزه ، کاخ ملکه انگلیس و دربار های فاسد کشورهای عرب قارون صفت خریدار دارد والا ملت‌های جهان به قدرت ملت ایران افتخار و از آن تا پای جان دفاع می کنند.

کد خبر: 70552

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0