19 آبان 1400 - 11:17 ق.ظ

فرآیندها باید متناسب با نیازها و انتظارات مشتریان طراحی شود

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در بازدید از اداره ارتقا و تضمین کیفیت با اعلام این مطلب گفت: اگر کیفیت را به معنای رضایت از محصول و فعالیتهای سازمان مبتنی بر استانداردهای از پیش تعریف شده بدانیم، وظیفه این اداره در راستای ارتقای کیفیت و تدوین فرآیندهای سازمانی در این چارچوب که نهایتاً منجر به برآورده سازی انتظارات کلیه ذینفعان می‌شود، بسیار خطیر است.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی در این بازدید که به مناسبت روز ملی کیفیت صورت گرفت، با تبریک این روز به رئیس و همکاران شاغل در این اداره، با اشاره به تعاریف مطرح شده در باب کیفیت اظهار کرد: کیفیت مقوله ای پایان ناپذیر بوده و با بهبود مستمر، سازمان می‌تواند به آرمان و اهداف خود دست یابد.

وی افزود: در زمان تولید محصول یا ارائه خدمت، علاوه بر دوباره‌کاری، کارهای اضافی و کارهای موازی، اتلاف منابع نیز وجود دارد که با تصحیح روند امور از طریق بهبود کیفیت فرآیندها، این موارد اصلاح می‌شوند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار ضمن اهدای شاخه گل به همکاران این اداره از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های ایشان قرار گرفت.

گفتنی است در این دیدار بهزاد کشانی رئیس اداره ارتقا و تضمین کیفیت مخابرات منطقه اصفهان نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این اداره ارائه نمود.

 

103

کد خبر: 30872

منبع: روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0