25 آبان 1402 - 9:00 ق.ظ

عدم تحویل خودروهای ایران خودرو در موعد مقرر

خودروهایی که قرار بود از طریق سامانه یکپارچه خودرو در موعد مقرر تحویل شود اکنون باعث سردرگمی متقاضیان شده و برای آنان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ خودروهایی که در موعد مقرر تحویل مشتریان نمی‌شود و به بهانه افزایش قیمت و یا عرضه محصول جدید باعث تغییر قراردادها می‌شود، اکنون مشکلاتی را برای مشتریان فراهم کرده است.

یکی از مشتریانی که در اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بود به خبرنگار ایرنا می‌گوید که در فروردین ماه امسال نتایج نوبت اعلام و مشخص شد که تحویل خودروی سورن در بهار ۱۴۰۳ صورت می‌گیرد که در ادامه بخشنامه جدیدی اعلام شد که بر اساس آن متقاضیان امکان تغییر اولویت دارند.

این مشتری می‌گوید: در اردیبهشت ماه امسال سورن را به تارا اوتومات تغییر دادم و در خردادماه ۴۹۱ میلیون تومان تکمیل وجه کردیم که باید خودرو ۹۰ روزه تا هشتم شهریور ماه تحویل می‌شد.

وی ادامه می دهد: در ۱۸ مهرماه بخشنامه جدیدی صادر شد که می‌توانستیم خودروی تارا را به تارا V۴ تغییر دهیم که ۴۰ میلیون نیز اضافه پرداخت کردیم بر اساس این قرارداد باید تا ۲۳ آبان ماه تحویل می‌شد که با پیگیری‌هایی که با شرکت ایران خودرو داشته‌ایم اعلام کردند که تا دی ماه نیز خودروی مورد نظر فاکتور نخواهد شد.

وی خاطرنشان می‌کند تا چند ماه شرکت ایرانخودرو سود تاخیر حدود سه درصد را ماهانه پرداخت کرده ولی اکنون سودی پرداخت نکرده است ما از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست می‌کنیم که پیگیر تحویل خودروها در موعد مقرر به مشتریان از سوی شرکت‌های خودروساز باشند.

کد خبر: 84219

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0