20 مهر 1402 - 7:30 ق.ظ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

طوفانی که به برکت شهدا آغاز شده جز با نابودی جبهه کفر آرام نمی‌یابد 

نماینده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موج بلندی که به برکت شهدا آغاز شده است جز با نابودی استکبار پایان نمی‌پذیرد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختتامیه دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان اظهار کرد: خدا را شاکریم ما را میهمان شهدا کرد در اینگونه مجالس احساس مهمانی را داشته باشید برای میزبانی که خود میهمان خداست.

وی افزود: از آنجا که این مجالس برای آن است از شهدا کسب حیات کنیم معتقدیم شهدا حیات‌بخش هستند. حاجی صادقی با اشاره به  اینکه خاطرات شیرین از دفاع مقدس از این استان دارم و مدت طولانی در خدمت دوستان بودم گفت: شهادت بزرگترین پاداش و هدیه الهی است که به بندگان برگزیده داده می شود. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهادت هدیه الهی است و شهید یعنی کسی که حیات دنیوی خود را داد و خدا به او حیات طیبه داده است خاطرنشان کرد: شهادت حیاتی است که مرگ ندارد آلودگی ندارد و او را در جوار الهی می برد. شهادت یک هدیه است، شهید به هدف خلقت رسید، شهید میهمان خداست.

وی با تاکید بر اینکه منطق شهادت در قرآن منطق شادی، پیروزی، حیات و به مقصد رسیدن است، ادامه داد: پیام شهید برای ما جامانده ها پیامی بشارت دهنده است. شما بدانید که خداوند مزد کسی را ضایع نمی کند.

حاجی صادقی با بیان اینکه امشب آمده ایم در این مجلس بصیرت و کسب حیات این‌پیام را بشنویم و در این مسیر کسب حیات کنیم، بیان کرد: بزرگترین پرچم دار حیات تبیین خون شهید است. شهید منطقش این است برای اینکه دین خدا زنده بماند از همه چیز می گذرد. منطق شهید منطق حسین و یاران حسین است.

منطق شهید منطق آن جوانی است که با صراحت گفت در مسیر حسین باکی ندارم که بمیرم. منطق شهید هیهات من الذله است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهدا نیازی به این جلسات ندارد بلکه این ما هستیم که به حضور در این جلسات برای زنده کردن روح خود نیاز داریم اظهار کرد: این شهدا بودند که مرحله اول عاشورا را در این کشور آفریدند که باید همواره دعا کنیم وارثان خوبی برای آنها باشیم.

وی با بیان اینکه در صراط مستقیم بودن مهم است اما در این مسیر ماندن سخن است که مطالبه شهید از مردم نیز ماندن در این راه و روش است افزود: ما مظلومیت و فشارها و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم اما این انقلاب که بسترساز ظهور امام زمان(عج) است را رها نخواهیم کرد.

حاجی‌صادقی تصریح کرد: ما نه اهل مدینه هستیم و نه اهل کوفه، ما اهل انقلاب اسلامی هستیم، فشارها را تحمل می‌کنیم اما دست از یاری انقلاب برای ظهور مهدی موعود نمی‌کشیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به خانواده شهدا و توجه به فداکاری‌ها و ایثارگری‌های این خانواده‌های معزز گفت: شهدا رفتند اما خانواده آنها ماندند با تمام سختی‌ها، این خانواده‌ها بسیار عظیم و بزرگ هستند و باید قدردان آنها بود.

وی با بیان اینکه ما در جبهه مقاومت پیروزی‌های بزرگی را به دست آوردیم و استکبار امروز اعتراف کرده که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است تاکید کرد: مرگ رژیم اشغالگر نزدیک است.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله با نظامیان و جبهه مقاومت را ندارد و بمب‌ها را بر سر مردم  مظلوم غزه می‌ریزد اظهار کرد:‌ما این پیام را به نیروهای اشغالگر قدس می دهیم که والله تا نابودی کامل شما انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هرگز آرام نخواهد نشست.

وی  با بیان اینکه این طوفان و موج بلندی که به برکت شهدا آغاز شده جز با نابودی جبهه کفر و استکبار آرام نمی‌یابد اظهار کرد: برداران عزیزمان در قدس به ساکنان اسرائیلی گفتند خانه‌های خود را بفروشید و بروید که از دست می‌رود، اما نگرفتید و نفهمیدید و حالا این طوفان و موج بلندی که به برکت شهدا آغاز شده است جز با نابودی استکبار پایان نمی‌پذیرد.

 

کد خبر: 82537

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0