25 آبان 1402 - 2:00 ب.ظ

سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از افتتاح ۱۰۸ واحد مسکن نوسازی‌شده در بافت فرسوده در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان خبر داد و گفت: سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی، با اعلام افتتاح ۱۰۸ واحد مسکن نوسازی‌شده در بافت فرسوده استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها به تعداد ۳۰ واحدی نوسازی مسکن در شهرکرد و در زمینی به مساحت ۷۸۰ متر مربع قرار دارد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران درباره این پروژه ۳۰ واحدی بیان کرد: این پروژه دارای زیربنای ۵ هزار متر مربع و پنج طبقه با چهار پلاک تجمیع شده است.

آیینی ادامه داد: همچنین در ادامه پارک محله‌ای مهدیه به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع با مشارکت شهرداری شهرکرد افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه در راستای بهسازی و نوسازی فضای شهری و با ۳۹ میلیارد ریال هزینه در حال احداث است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به تصویب و ابلاغ آیین‌نامه اجرایی طرح کلید به کلید گفت: در طرح کلید به کلید، امسال نوسازی ۱۰ هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری تأکید کرد: توجه به نوسازی بافت‌های فرسوده و ترغیب و تشویق مردم، سازندگان و پیمانکاران به اهمیت نوسازی این بافت‌ها و همچنین ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی مورد تأکید دولت سیزدهم است.

کد خبر: 84237

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0