19 مرداد 1400 - 10:05 ق.ظ

توسط شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری انجام می شود؛

تأمین 100 درصدی ورق گالوانیزه خودروسازان داخلی

شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با اجرای پروژه توسعه خط تولید در زمینه تولید ورق گالوانیزه سعی در رفع نیاز ۱۰۰ درصدی خودروسازان داخلی دارد.

 

به گزارش یاقوت وطن، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دیدار با مدیران با اعلام خبر فوق گفت: شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، جایگاه ویژه‌ای در گروه شرکت فولاد مبارکه دارد، تا جایی که جزو برترین شرکت های تولیدکننده ورق گالوانیزه کشور است.

عظیمیان افزود: به زودی و با اجرای پروژه توسعه خط تولید با هدف تأمین ورق گالوانیزه در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، نیاز خودروسازان داخلی به ورق گالوانیزه با کیفیت سطح رویه در صنایع خودروسازی کشور تأمین خواهد شد.

وی افزایش ۶۱ درصدی میزان تولید این شرکت در 4 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل را اتفاق مهمی دانست و گفت: با توجه به این که استان چهارمحال و بختیاری نیازمند صنعت فولاد است، اگر بتوانیم زنجیره فولاد را با راه‌اندازی کارخانه ۵۰۰ هزار تنی نورد سرد در این منطقه شکل دهیم، اقدام بسیار ارزشمندی رخ خواهد داد، چرا که منجر به ایجاد ارزش افزوده و اشتغال در این منطقه خواهد شد.

  • پیشرفت 81 درصدی پروژه توسعه خط تولید ورق‌خودرو

در ادامه این جلسه وحید میرزایی مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منتهی به تیرماه ۱۴۰۰ این شرکت گفت: با وجود موانع زیاد بر سر راه تولید، با ذخیره ورق از سال گذشته و افزودن آن به چرخه تولید، بهره‌وری افزایش یافته و این امر منجر به افزایش سود خالص این شرکت گردید.

میرزایی با بیان اینکه در تأمین مواد اولیه با مشکل مواجه هستیم، افزود: نباید بگذاریم توانمندی و انگیزه‌ منابع انسانی به دلیل کمبود مواد اولیه به هدر رود؛ با توجه به کیفیت بالای محصولات شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، شرکت های اروپایی به جدّ خواستار خرید محصولات این شرکت هستند.

وی به اجرای پروژه توسعه خط تولید با هدف تأمین ورق گالوانیزه با کیفیت مناسب بدنه نمایان خودرو در این شرکت اشاره کرد و افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه تاکنون به ۸۱ درصد رسیده که با اجرای آن تمام نیازهای ورق رویه خودرو در کشور تأمین خواهد شد.

  • پیش‌بینی بودجه 164 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه توسعه خط تولید ورق‌خودرو

مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در زمینه بهره‌برداری از پروژه توسعه خط تولید شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در پاییز سال 1400 گفت: این پروژه با مشارکت پیمانکار داخلی و خارجی در حال اجراست و برای اجرای کامل آن بودجه ۱۶۴ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده است.

میرزایی به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت و شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: در زمینه عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، با حضور راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت در جهت حمایت از هزار شغل خرد و خانگی کلید خورده و بازتاب گسترده‌ای در سطح منطقه داشته است.

وی ادامه داد: احداث مدرسه ای با ۹ کلاس درس در شهر سفیددشت، حمایت از تیم های ورزشی منطقه و امضای تفاهم‌نامه میان صندوق کارآفرینی امید کشور جهت ایجاد اشتغال در شهرستان بروجن از دیگر فعالیت های این شرکت در زمینه عمل به مسئولیت های اجتماعی خود است.

مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری به موضوع مسؤولیت‌های اجتماعی پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت موضوع مسؤولیت‌های اجتماعی و ظرفیت‌های موجود در این منطقه محروم، اقدامات مؤثری صورت گرفته که موجب رضایت‌مندی مردم و مسؤولان امر شده است.

 

 

204

کد خبر: 28839

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0