5 شهریور 1402 - 8:00 ق.ظ

در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان مطرح شد؛

رسانه در تبیین هویت دینی نقش دارد

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اينکه نقش رسانه در تبیین هویت دینی است گفت: یکی از مهم‌ترین هدف‌های فرهنگی قدرت‌های استکباری، دور کردن جوامع اسلامی از هویت دینی است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ارتقایی مدیرکل  تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی، فعالان فرهنگی قرآنی و شبکه بزرگ تبلیغ، با سازمان تبلیغات اسلامی ارتباط مستقیم دارند گفت: این ظرفیت بسیار ارزشمند است و در کنار رسانه استانی تلاش خواهیم کرد بهترین دستاورد را از این ظرفیت ها با ضریب رسانه به عموم مردم تعمیم دهیم.

وی با اشاره به نقش رسانه در تبیین هویت دینی افزود: یکی از مهم‌ترین هدف‌های فرهنگی قدرت‌های استکباری، دور کردن نسل نوجوان و جوان جوامع، به ویژه جوامع اسلامی از هویت دینی است که رسانه نوین می تواند مانع این افکار شوم شود.

ارتقایی ادامه داد: نقش رسانه بسیار والا و مهم است و می‌تواند در کنار سایر ارکان و نهادهای مسئولیت‌دار نقش پیشران و مربی ترویج مفاهیم دینی را داشته باشد.

کیوان الوندی مدیر کل صدا و سیمای استان همدان‌نیز در این دیدار تاکید کرد: هم افزایی فرهنگی این دو نهاد، نقش به سزایی در ترویج شعائر مذهبی دارد.

وی با اشاره به جایگاه رسانه در تبیین امور مذهبی گفت: استان همدان از شخصیت های مذهبی والایی برخوردار بوده است و وجود برنامه های با مضمون مذهبی و نگاه رسانه ای، نقش برجسته ای را در پایبندی جوانان ایفا خواهد کرد.

گفتنی است در این دیدار همچنین درباره مراسم اربعین و پیاده روی کاروانهای زوار حسینی و نیز پوشش رسانه ای آنها گفتگو شد.

 

 

 

کد خبر: 80182

نویسنده: : منیژه فرهان پور

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0