27 مرداد 1402 - 5:49 ب.ظ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

تبلیغات اسلامی خادم اقشار مختلف جامعه است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان خادم تمام اقشار مختلف جامعه است گفت: این سازمان پرچم‌دار مسائل فرهنگی و تبلیغ کشور است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان،در مراسم تودیع و معارفه  مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله شعبانی موثقی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی بوده و نیاز به حمایت مسئولان دارد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام نظیری از دوران طلبگی خود تا به امروز در سنگر فرهنگی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند افزود: لفظ مراسم تودیع و معارفه مناسب نیست در جمهوری اسلامی سنگرسپاری صورت می‌گیرد و همه ما در خط مقدم برای دفاع از اسلام و خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین نظیری فهم درستی از مسائل فرهنگی استان همدان دارند، گفت: ایشان می‌دانند در چه جبهه‌ای ایستاده‌اند و در کجای تاریخ ایستاده‌اند.

شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: اتفاقات بی‌نظیری در ستادهای مردمی نیمه شعبان و غدیر در استان همدان در چند سال اخیر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام نظیری به دنبال اسم و رسم نیستند، بیان کرد: در ستاد کرونا یکی از مؤثرترین افراد حجت‌الاسلام نظیری بودند البته در مستند این ستاد یک عکس از وی نبود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: امیدواریم حجت‌الاسلام ارتقایی، مدیر جدید این مجموعه با روحیه‌ای که از ایشان سراغ داریم شاهد ادامه این راه باشیم.

در ادامه این مراسم نیز مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: با تمام توان و انگیزه برای سربازی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان آماده هستم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ارتقایی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان خادم تمام اقشار مختلف جامعه از هیأت‌های مذهبی و شبکه عظیم خادمین پرچم‌دار مسائل فرهنگی و تبلیغ کشور است.

وی افزود: با حضور حجت‌الاسلام قمی تحولات شگرفی در سازمان تبلیغات اسلامی رقم خورده باعث میل و اشتیاق بیشتر بنده برای حضور در این سازمان شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به نماینده ولی فقیه در استان، گفت: حضور آیت‌الله شعبانی‌موثقی این عالم فرهیخته برای استان همدان یک نعمت بزرگ است.

ارتقایی خاطرنشان کرد: آیت‌الله شعبانی‌موثقی محور وحدت استان همدان هستند و پیگیر و تلاش‌های ایشان باعث رشد و تسریع روند اقدامات سازمان شده است.

مدیرکل سابق اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان هم گفت: در مسائل فرهنگی اعتقاد ما این است که مردم میدان‌دار اصلی این فعالیت‌ها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری اظهار کرد: سال 98 با اعتماد آیت‌الله شعبانی‌موثقی و حجت‌الاسلام قمی سنگر این مسئولیت سنگین و خطیر به بنده سپرده شد.

وی افزود: تلاش کردیم که در تمام شهرستان‌های استان و روستا به روستا پیام دین و قیام سیدالشهدا علیه السلام را به مردم به خوبی برسانیم.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه 4 سال در این عرصه خادمی کردم، گفت: از روزی که این مسئولیت خطیر به بنده واگذار شد سعی کردم با فهم دقیق با مأموریت‌های سازمان و اقتضائات هر شهرستان برنامه‌ریزی دقیق انجام دهم.

نظیری خاطرنشان کرد: از تیم خستگی‌ناپذیر و تمام همکارانم که شبانه‌روزی در کنار ما بودند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم تمام کارها را به مردم واگذار کنیم، بیان کرد: در تمام فعالیت‌های فرهنگی که در ایام در استان برگزار شد مردم میدان‌دار اصلی بودند.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: تشکیل تمام ستادهای مردمی در نیمه شعبان و غدیر ثابت کرد که اگر کار به مردم سپرده شود خروجی ایده‌آلی خواهد داشت.

کد خبر: 79381

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0