18 مهر 1402 - 10:45 ق.ظ

حضور پر شور شرکت سیاحتی علیصدر در نمایشگاه “روستاآباد”

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت:  شرکت علیصدر همدان به نمایندگی از مجموعه گردشگری‌ استان همدان در نمایشگاه "روستا آباد" شرکت کرد. 

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ کریم ملکی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر استان همدان اظهار کرد: نمایشگاه “روستاآباد” از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد و علاقه‌مندان از این نمایشگاه و غرفه علیصدر همدان بازدید کردند.

ملکی ادامه داد: شرکت سیاحتی علیصدر همدان به نمایندگی از مجموعه‌های گردشگری استان همدان حضور پیدا کرد تا ظرفیت‌های گردشگری استان را با محوریت غار علیصدر و منطقه توریستی تفریحی عباس‌آباد به خوبی معرفی کند.

ملکی با تاکید بر اینکه غار شگفت‌انگیز علیصدر برند گردشگری استان همدان است، خاطرنشان کرد: این مجموعه سالانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است و بسیاری از گردشگران برای چندمین بار از این غار زیبا بازدید می‌کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری، تاریخی، طبیعی، فرهنگی و… دارد که یکی از زیباترین آن‌، غار علیصدر به عنوان بزرگ‌ترین غار آبی قابل قایقرانی در جهان است.

وی به وجود ظرفیت اقامتی این شرکت در مجتمع تفریحی و توریستی عباس‌آباد به عنوان بام همدان اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است در بام همدان فضای دلنشین و آرام و با امکانات مناسب برای گردشگران و مسافران فراهم شود‌.

ملکی افزود: گردشگران در شش ماهه دوم سال با سفر به همدان می‌توانند از تخفیف‌های خوب این مجموعه در بازدید از غار علیصدر و استفاده از سوئیت های اقامتی مجتمع عباس‌آباد همدان بهره‌مند شوند.

گفتنی است آدرس سایت شرکت علیصدر همدان جهت خرید بلیت اینترنتی Alisadr.Com ، فضای مجازی

https://www.instagram.com/alisadr_Hamedan_iran

و آدرس دفتر خدمات گردشگری همدان میدان عاشورا ساختمان نمایشگاه بین المللی سابق با شماره تماس ۰۸۱۳۲۵۴۲۶۷۷ است.

 

 

کد خبر: 82437

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0