18 شهریور 1402 - 6:30 ب.ظ

رئیس اداره میراث‌فرهنگی فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر:  

برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره شیره پزی  در ملایر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر گفت:  سیزدهمین دوره جشنواره شیره پزی و نهمین دوره جشنواره خوشه برتر در ملایر برگزار می شود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان، از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی شهرستان ملایر جلسه تاسیسات گردشگری شهرستان ملایر در محل سالن جلسات اداره و به ریاست ابراهیم جلیلی رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر و با حضور مدیران اماکن اقامتی، پذیرائی و دفاتر خدمات جهانگردی و مسافرتی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم جلیلی رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن پنجم مهرماه، روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری این جلسه برگزار شده است تا از نقطه نظرات مدیران تاسیسات گردشگری در مورد برنامه های هفته فوق استفاده کنیم.

وی افزود: برنامه های متعددی برای این روز و هفته گردشگری در نظر گرفته شده است که از مهم ترین این برنامه ها می توان به سیزدهمین دوره جشنواره شیره پزی و نهمین دوره جشنواره خوشه برتر اشاره کرد.

جلیلی ادامه داد: برنامه های فرهنگی دیگری هم با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان در حال برنامه ریزی و نهایی شدن از جمله بازدید رایگان از موزه و قلعه تاریخی نوشیجان در روز جهانی گردشگری ، ایستگاه نقاشی و توربازدید خبرنگاران از ظرفیت های گردشگری است.

وی خاطرنشان کرد: زیر ساخت های روستای هدف گردشگری مانیزان در حال تکمیل شدن است و پروژه کف سازی و ساخت سکو در محل جشنواره در حال انجام است که تا قبل از آغاز جشنواره تکمیل خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر اضافه کرد: انتظار داریم مانند سنوات گذشته فعالان صنعت گردشگری در این جشنواره حضور پر رنگ داشته باشند و از دفاتر خدمات مسافرتی انتظار داریم تورهای ورودی برای جشنواره شیره پزی را برنامه ریزی و اجرایی کنند. همچنین مجتمع بین راهی آمادگی هرچه بیشتر را برای ارائه خدمات به مسافرین در تاریخ برگزاری جشنواره را در دستور کارقرار دهند.

گفتنی است در پایان جلسه از سه نفر از فعالان گردشگری شهرستان ملایر تقدیر شد.

 

 

 

کد خبر: 80912

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0