4 شهریور 1402 - 1:00 ب.ظ

باشگاه سپاهان از مربی و مدیر تیم استقلال شکایت کرد

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این باشگاه به دلیل اظهارات نسنجیده و سخنان ناشی از بی‌اطلاعی مربی و مدیر تیم استقلال، از اعضای کادر فنی و مدیریتی این تیم شکایت کرد.

به گزراش یاقوت نیوز؛ بر اساس اطلاعیه منتشر شده در تارنمای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، این باشگاه عصر جمعه اعلام کرد: متاسفانه پس از دیدار سپاهان و استقلال برخی از اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال از جمله بهزاد غلامپور، کلمات وقیحانه‌ای را در خصوص باشگاه سپاهان و اعضای تیم فوتبال این باشگاه به ویژه پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان، به کار بردند و متأسفانه بدون رعایت حرمت اهالی فوتبال و بی‌توجه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سخن راندند.

در این بیانیه اضافه شده است:به هرحال ممکن است به زعم آقایان، برخی در فوتبال کشور از مصونیت انضباطی برخوردار باشند، حال آنکه امیدواریم در عمل، عدالت در این خصوص رعایت شود.

بیانیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حاکیست: با توجه به این موضوع و با عنایت به سیاست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که رعایت احترام تیم های رقیب و پیگیری موارد حقوقی از طریق مبادی رسمی است، این باشگاه در خصوص مصاحبه‌های انجام شده از سوی اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال شکایت رسمی خود را به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق سازمان لیگ کرده و تا حصول نتیجه، اقدامات حقوقی را دنبال خواهد کرد.

تیم فوتبال سپاهان چهارشنبه هفته گذشته در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور توانست با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان استقلال را شکست دهد.

کد خبر: 80095

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0